|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor er visakortet mitt?Jeg lider nok litt av en lett grad av OCD, for jeg får ikke ro i kroppen når jeg ikke 100% vet hvor ting befinner seg. Ergo er jeg også en Rydder(TM). På fredag tok jeg visakortet og Coopkortet ut av lommeboka, og la i en kredittkortholder, fordi den var lettere å ta med seg enn lommeboka. Da jeg skulle ta bussen til jobb i sted, så jeg at kortet manglet, og nå klarer jeg ikke å tenke på annet. Sannsynligvis ligger kortmappen i en jakkelomme, og jeg tror den ligger i den svarte skinnjakken, men jeg får ikke fred før jeg VET.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hvor er visakortet mitt?Jeg leser stadig denne i kombo med en annen overskrift og leser "Har du visakortet mitt" hvor jeg får lyst til å løpe inn og si "selvsagt ikke, kaller du meg en tyv??" alternativt "ja, det har jeg, æddabædda!"
![]() |
#4 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hvor er visakortet mitt?Jeg bruker ofte 15 min om morgenen for å lete etter mobil, nøkkel og lommebok. Og jeg må alltid sjekke at månedskort, kredittkort, VISA og SATS er med, for det er de jeg bruker uten å alltid legge de tilbake. Nå har mobil en fått et hårete rosa plastcover, så er den lettere å se. Nøklene mine kastet 4 åringen i synkekummen utenfor trappa. Så jeg har to reserve kniper.
![]() |
#5 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Hvor er visakortet mitt?Hvis jeg ikke finner noe, og der det er naturlig å lete etter det så klarer jeg ikke å la være å lete. Men hvis jeg ikke finner noe etter å ha ankommet feks. jobb og jeg antar at det jeg savner er hjemme, så klarer jeg å vente med å lete til jeg kommer hjem. (Dette er også litt avhengig av hva jeg savner og hvor god kontroll jeg tror jeg har på hvor jeg har mistet/lagt det igjen.) Noen fordeler med å være småbarnsmor med full jobb er at det er begrenset hvor mange steder jeg er. (Jobb-tog-hjem-trening er stort sett min verden... Lite overraskelser der.)
![]() |
#6 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvor er visakortet mitt?Visakortet ditt er nok på tur sammen med overføringskabelen min.
![]() |
#7 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Hvor er visakortet mitt?Jeg er fortsatt litt irritert på meg selv, og mannen ler av meg. Jeg måtte selvsagt fortelle ham at jeg ikke 100% visste hvor kortet mitt var.
![]() |
|
|