|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Finne alle innlegg skrevet av en selv i en trådGår det an? Hvis jeg for eksempel har lyst til å gå gjennom treningstrådene for å sjekke ikke bare hvor mange dager men hvor mange økter jeg har trent i år - kan jeg gjøre det på en enkel måte slik at jeg får opp alle mine egne (eller noen andres) innlegg fra en enkelt tråd listet opp etter hverandre? Eller må jeg lete og bla?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Finne alle innlegg skrevet av en selv i en trådHvis du går inn i en tråd, velger "søk i denne tråden", går på "utvidet søk". så kan du søke opp alt du har skrevet i tråden.
![]() |
#3 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finne alle innlegg skrevet av en selv i en trådEller du kan gå på forsida av underforumet/Uleste innlegg og trykke på tallet i kolonna Svar (det som viser hvor mange svar det er i tråden). Da får du opp en oversikt over hvilke medlemmer som har svart og hvor mange innlegg de har, og hvis du trykker på innleggstallet får du opp akkurat de innleggene.
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Finne alle innlegg skrevet av en selv i en trådTakk!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|