|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
![]() Kapteinsabeltann og Kristiansand dyreparkVi har snakket litt om å dra til dyreparken i Kristiansand, men så nå at det ikke er forestillinger med Kaptein sabeltann i august, og det er jo en av grunnene til at vi kunne tenkt oss å ta turen. Kjører fra Bodø. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kapteinsabeltann og Kristiansand dyreparkHvor gamle er barna? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Kapteinsabeltann og Kristiansand dyreparkVi har en, han blir fire i august. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
maler
|
![]() Sv: Kapteinsabeltann og Kristiansand dyreparkEn firåring er helt på grensa for de forestillingene uansett. Det er mye å oppleve. Hva med overnatting i kardemomme by? Det kan jeg tenke meg er en minst like stor opplevelse for en firåring som den kveldsforestillingen.
![]() |
#5 |
Superaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Kapteinsabeltann og Kristiansand dyreparkJoda jeg tenker mer på om det er verdt å kjøre så langt uten å få med oss forestillingen |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Kapteinsabeltann og Kristiansand dyreparkDet er masse å oppleve i Dyreparken. Vi hadde med oss en 3,5 åring for 3 år siden, og da også billetter til showet, men det er ikke det han husker best nå. Og jeg tenker at det kanskje er litt mindre folk der i august, vi var der i midten av juli og det var kø over alt, 45 minutter kø i tømmerrenna etc.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kapteinsabeltann og Kristiansand dyreparkJeg vil absolutt si det er verdt det uansett om dere ikke får med dere Sabeltann og i hvertfall for en 3-4 åring.
![]() |
#9 |
fri
|
![]() Sv: Kapteinsabeltann og Kristiansand dyreparkDe har uansett småforestillinger både i Sabeltannverden og Kardemomme by i løpet av dagen. De er gjerne på en 15-20 minutter med masse sang og balluba og da får man hilse på Langemann osv. Sist redigert av LaBanga : 18-06-11 kl 23:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() Sv: Kapteinsabeltann og Kristiansand dyreparkVi har vært i Dyreparken hvert år de siste årene. Da har vi bevisst lagt turen dit når det ikke er Sabeltannshow. Da har vi kost oss uten for mye folk og kø. Vi var der i påsken iår og hadde en strålende tur. Det er et utrolig flott sted
![]() |
#11 |
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Kapteinsabeltann og Kristiansand dyreparkDet er mye å finne på å gjøre der uten om det showet.
![]() |
#12 |
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Arendal, Sørlandet
![]() |
![]() Sv: Kapteinsabeltann og Kristiansand dyreparkJeg bor på Sørlandet, og Dyreparken er stort for barna - for sønnen vår siden han var to år gammel. Vi forsøker å unngå juli selv, siden vi har valget, og august er da bedre. Sabeltannshowet har vi sett to år allerede, startet da sønnen var fire, og det var skummelt, men bra. Men litt pes er det siden det begynner kl 23, så det er ikke noe must før en vet barnet tåler å sove og bli vekket til show, eller være oppe til kl 01 og likevel få en fin dag etterpå.
![]() |
#13 |
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kapteinsabeltann og Kristiansand dyreparkJeg var med fireåring i Dyreparken for noen år siden, og vi droppet showet. Nå var ikke hun veldig opptatt av Kaptein Sabeltann i utgangspunktet, så vi valgte altså å bruke tid og penger på en ekstra dag i parken. Jeg hadde valgt det igjen, særlig med mine barn som ikke alltid er i veldig feststemning så seint på kvelden. Det er, som mange har sagt, mye teater i parken på dagtid også.
![]() |
#14 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kapteinsabeltann og Kristiansand dyreparkDet kommer litt an på hvor Sabeltannifisert ungene er. Min gutt satt lys våken da han var både 3 og 4, og i år når han er 5 er han ferdig med Sabeltann. Til og med jenta mi som var 2 år og 3 mnd satt lys våken og fulgte med som bare det i fjor sommer.
![]() |
#15 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kapteinsabeltann og Kristiansand dyreparkJeg synes også det er vel verdt å dra uten å gå på show. Vi var i parken med storebror da han var Sabeltannfan og 4 år. Vi så småshow i parken på dagtid, og han selv trodde han hadde vært på Sabeltannshow. Han var strålende fornøyd med det han opplevde. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|