|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tips til oss som skal til fotograf?Klesvalg? etc. Oppstilling?
![]() |
#2 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til oss som skal til fotograf? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Tips til oss som skal til fotograf?Tenk litt over hvordan du ønsker at bildene skal være. Jeg liker godt at man har ulike klær - de bildene der alle går i svarte eller hvite t-skjorter syns jeg får et visst uniformspreg over seg. Og hvis man vil ha det så er det supert, men tenk over det først. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Tips til oss som skal til fotograf?Vi tok bilder nå nylig, vi hadde med 3 skift av klær.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 27-06-11 kl 10:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Tips til oss som skal til fotograf?Når det gjelder klær så ikke velg klær med mye mønster. Ensfargede t-skjorter f.eks funker helt fint. Hvis du ser på bildene som Avatar la ut, så synes i hvert fall jeg at den rutete skjorta som gutten har på seg tar enormt mye oppmerksomhet, og det er litt uheldig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Tips til oss som skal til fotograf?Jeg syns også urolige klær tar mye oppmerksomhet. Hvis du vil ha det litt annerledes - hvorfor ikke få fotografen hjem til dere og ta bilder der ute/ inne. Hagebilder blir veldig flott på denne årstiden (evt en park hvis dere ikke har hage. Kanskje det er et fint uteområde i nærheten av fotografen?). Har sett noen som fikk tatt familiebilder hjemme i hagen, det ble veldig flott med "actionbilder" (løpe på gresset, klatre i trær eller hva dere har). |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Tips til oss som skal til fotograf?På våre bilder har barna lyse like klær uten mønster, og brune klær med ulikt mønster. Og fotografen tok initativ til at barna ble i bare hvitt ullundertøy. Bildene er svært forskjellige, men fine. Da tror jeg vi har Fløyels oppskrift. Vi fikk vel over 80 bilder.
![]() |
|
|