Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Å bygge ut

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-11, 14:43   #1
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Å bygge ut

Dette er absolutt helt nytt for meg, så jeg stiller sikkert idiotiske spørsmål, men men.

Vi har etterhvert behov for et større rom til Storebror, og beste løsningen som vi ser per i dag er å bygge ut.
Alternativet er å ruste opp kjelleren, det innebærer ny trapp og rimelig mye jobb der nede, jeg ser for meg at det fort kan bli veeeeldig dyrt? Det er heller ikke vindu i "soveromsstørrelse der"
Det er snakk om å bygge ut der det nå i dag er platt. Rundt 15-20 kmv, muligens? Det er ut fra "gangen", så det settes ev bare inn en ekstra dør der, samt fjernes vindu som da blir vegg på rommet hans. Det er også 2 kjellervindu der, de går inn til "storrommet" tror jeg, men der trenges strengt tatt ikke vindu, det er lagerrom.

Hvor mye blir noe slikt kostende? Noen som har noe som helst peil?

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 15:20   #2
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bygge ut

Selv om du bare skal støpe såle og bygge et rom på det, så må du fort vekk regne 15.000 kroner kvadratmeteren.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27.