Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor trykker de på halsbånd til nøkkelkort?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-11, 18:35   #1
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor trykker de på halsbånd til nøkkelkort?

Jeg skal profilere min avdeling på jobb med nytt nettsted ++, og trenger litt matriell. Først og fremst ønsker jeg at vi skal ha halsbånd med logoen vår på. Jeg finner ikke ut hvor jeg kan få bestilt dette? Noen som vet?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 20:22   #2
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor trykker de på halsbånd til nøkkelkort?

Jeg vil tro at alle som leverer reklamemateriell med kundens logo på kan levere slikt.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 20:29   #3
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg vil tro at alle som leverer reklamemateriell med kundens logo på kan levere slikt.

Ja, men hvem?

Gammel 08-07-11, 20:32   #4
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

www.reklamegaver.no kanskje.

Gammel 08-07-11, 20:34   #5
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Vi bruker oktan/ ad hoc. Bra kvalitet og kjapp levering som regel.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 14:21   #6
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har veldig god erfaring med Billetbånd Norge. Veldig kjappe på tilbakemeldinger, nøye på design og leverer etter avtale.
http://www.billettband.com/

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 14:30   #7
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uansett hvor du bestiller har jeg et tips til deg; be om vareprøver på de ulike kvalitetene de leverer. Det er så mye forskjellig som leveres, og enkelte er skikkelig vonde å ha på (lager gnagsår på halsen) og er upratiske på andre måter.
Jeg synes f. eks de med lås bak har lett for å løsne dersom man huker fast i noe. Den låsen er vel der for sikkerheten (spesielt om det er unger som skal ha de rundt halsen), men dersom det er utelukkende voksne som skal bruke de anbefaler jeg de uten lås.
De siste gangene har jeg bestilt en kvalitet jeg tro kalles silke, den er tynn og myk og god å henge rundt halsen. På denne har man også mulighet for et litt mer avansert trykk (3D).

Gammel 09-07-11, 15:36   #8
Joika
Pauset

Standard

Vi skal ikke ha så mange, så jeg tror nesten jeg bare må bestille noen fra Spreadshirt. Det blir uansett billigere enn å bestille 100 stk et annet sted. Trodde ikke det skulle være så vanskelig å bare få bestilt noen få.

Gammel 09-07-11, 15:48   #9
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Vi skal ikke ha så mange, så jeg tror nesten jeg bare må bestille noen fra Spreadshirt. Det blir uansett billigere enn å bestille 100 stk et annet sted. Trodde ikke det skulle være så vanskelig å bare få bestilt noen få.

Det er både vanskelig og dyrt. Riv i med 500 stk så har dere en stund.

Gammel 09-07-11, 16:38   #10
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Det er både vanskelig og dyrt. Riv i med 500 stk så har dere en stund.

Det er fullstendig overkill, så er ikke aktuelt. Vi har bånd i 30 år fremover da. Minst.

Det er forresten ikke vanskelig. Har bestilt småtterier fra Spredshirt før, og det var ukomplisert egentlig.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:25.