Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Siktede tomater

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-07, 12:03   #1
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Siktede tomater

Jeg har et glass siktede tomater stående, kan jeg bruke det istedenfor hermetiske/hakkete tomater? (Skal prøve meg på Scarlett´s tomatsuppe, nemlig.)

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 12:12   #2
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siktede tomater

Ja, det går helt fint. Jeg inbiller meg at det vil være bedre også enn hakkede tomater.
(Hvordan er Scarletts tomatsuppe da?)

Gammel 12-03-07, 12:15   #3
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Ja, det går helt fint. Jeg inbiller meg at det vil være bedre også enn hakkede tomater.
(Hvordan er Scarletts tomatsuppe da?)

Ja, jeg tenkte vel i grunnen også det - da blir jo suppa glatt og fin uten å trenge noen runder i foodprocessoren (for tomatsuppe skal være glatt, synes jeg). Og oppskriften ligger her

Gammel 12-03-07, 12:18   #4
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ha, takk.

Hvis du høyreklikker på nummertallet i innlegget og kopierer lenkemål derfra, så kommer en rett til det innlegget i tråden.

Vi har brukt siktede tomater istedet for hakkede i tomatgryte til poden fordi han sutrer over tomatbitene, og det har vært veldig godt.

Har du noe i tomatsuppen din? Jeg synes det er så godt med egg i båter (og noen ganger grønnsakspasta oppi).

Gammel 12-03-07, 12:29   #5
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Hvis du høyreklikker på nummertallet i innlegget og kopierer lenkemål derfra, så kommer en rett til det innlegget i tråden.

Ai, takk! Har lurt litt på hvordan det der foregår, men aldri spurt.

Jeg synes også eggebåter er godt i tomatsuppe, og makaroni. Men er i grunnen på jakt etter alternativer. Jeg har forresten aldri prøvd akkurat denne suppa, så jeg er spent på smaken. Kanskje krutonger hadde vært allright oppi?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:39.