|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Hva har skjedd? Treg maskinMin søte lille Samsung, som jeg har installert mer minne i, slik at den nå har 3 gb ram, den er uliiiiidelig treg. Har fungert ypperlig helt til nå. Brukte den vel i vel 3 mnd før jeg kjøpte den store, og den fungerte helt som normalt da, Har i det siste altså brukt den minimalt. Når jeg ser på systemegenskaper står det bak 3gb ram (799mb ram kan brukes)eller noe i den dur. HVA søren har skjedd?? |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva har skjedd? Treg maskinIngen som har den minste mistanke om hva det kan være? |
![]() |
![]() |
#3 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har skjedd? Treg maskinDu har stor nok prossesor til å dra såpass med ram? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva har skjedd? Treg maskinDet sto nå i hvert fall at den kunne utvides til 4 gb, så da vil jeg jo tro det? Eller? |
![]() |
![]() |
#5 |
Langøret
![]() Sv: Hva har skjedd? Treg maskinJeg tror jeg ville prøvd å bytte brikker igjen. Blir den like rask som før ved å bytte tilbake til den gamle,ser du jo at prossesoren ikke er god nok,men er den like treg,tja,da vet jeg ikke hva som er feil. Har jo opplevd å sette inn minnekort i telefoner som skulle gå helt fint,men som viste seg å ikke funke i det hele tatt,så kanskje smart å prøve. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva har skjedd? Treg maskinJa, jeg husker ikke prosessorhastigheten på den, men i og med at det står at den kan oppgraderes til 4 gb? |
![]() |
![]() |
#7 |
Langøret
![]() Sv: Hva har skjedd? Treg maskinDe reklamerer jo ofte med at maskiner kan oppgraderes så og så mye,men det er ikke alltid det fungerer likevel,pga prossesorhastigheten. Så prøv å bytte igjen og se om det virker. Virker det ikke,kjører du alt av antivirus og antispy-søk før du gjør noe annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva har skjedd? Treg maskinDet har jeg allerede gjort til det kjedsommelige, så det er ikke noe annet å gjøre, enn å brette opp ermene og sette inn den gamle brikken igjen og se hva som skjer. |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva har skjedd? Treg maskinF... i innerste noe. Nå har jeg byttet tilbake til 1 gb minne-brikken, og det står at det er 2 gb installert, men fortsatt kan bare 766 mb brukes. Hva søren er det som foregår?? |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva har skjedd? Treg maskinDen har forresten denne prosessoren: |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva har skjedd? Treg maskin59, men de er ikke så ressurskrevende, og det ser ikke ut som om det er noe der som ikke skal være der. |
![]() |
![]() |
|
|