Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Det er det frekkeste!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-11, 22:15   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Det er det frekkeste!

Ja, det er søren meg det frekkeste!!

Skulle ut med søpla nå og fikk bare en følelse av at noe ikke stemte. Kikket meg litt rundt og fikk plutselig øye på at morelltreet vårt slettes ikke var så fullt av moreller lenger. Det var straks bugnende modent med massevis av deilige kjøttmoreller, og nå er det skrella til margen!!

Syntes jeg hørte noen lyder tidligere i kveld, men da så jeg ikke noe når jeg kastet et kjapt blikk ut kjøkkenvinduet, men nå er jeg sikker på at det var morelltjuven(e) jeg nok hørte. For det er helt åpenbart at det er mennesker som har gått inn i hagen min og forsynt seg. Det ligger noen bær strødd her og der, og deler av markjordbæråkeren min er nedtråkket!!!

Kanskje smålig av meg, men jeg skjønner bare ikke hva som får folk til å gjøre sånt jeg. De må tross alt virkelig INN i hagen vår for å ta disse morellene, og de henger såpass skjult til at det er nesten så jeg mistenker naboen for å stå bak ... Uansett, lite hyggelig gjort synes jeg!!

Gammel 11-07-11, 22:17   #2
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det er det frekkeste!!!

Langt over grensen for frekt, det synes jeg også!

Gammel 11-07-11, 22:17   #3
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er rimelig frekt, ja!

Gammel 11-07-11, 22:20   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh steike! Det er jo ikke bare stjeling, men også vandalisme. Jeg hadde blitt eitrende forbanna!

Gammel 11-07-11, 22:20   #5
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Det var temmelig frekt ja! Jeg hadde blitt skikkelig muggen om noen hadde gjort tilsvarende hos meg.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 22:23   #6
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Utrolig frekt. Jeg hadde blitt steike forbanna rett og slett.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 22:23   #7
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Åh! Jeg hadde blitt skikkelig forbannet om noen gjorde det der i min hage. Det er ikke bare frekt altså. Det er tyveri. Og vandalisme.

Makan!

Gammel 11-07-11, 22:23   #8
eka
Grubler.

eka sin avatar

eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det var frekt, ja! Utrolig dårlig gjort!

Gammel 11-07-11, 22:24   #9
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Hva???? Gud av meg så frekt!! Tyveri!!

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 22:25   #10
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Å, så frekt! Og kjedelig for dere.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 22:32   #11
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Utrolig frekt!

Jeg hadde spurt naboen om han hadde sett noen som hadde lusket rundt i deres hage jeg...

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 22:53   #12
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Da hadde jeg blitt lite sjarmerende sur.
Slikt går ikke an.

Gammel 11-07-11, 22:56   #13
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sikker på at det ikke er fugler? De tømmer treet mitt på et par timer hvert år, og det er et enormt tre.

Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 23:00   #14
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Ganske sikker, for det andre treet er ikke rørt - vi har to. Og man kan som sagt ganske tydelig se at det er traakket ned flere steder i jordbaerene og i barken som ellers er underlag akkurat der. Og Bambi rekker ikke opp ... Hmpf!

Og hva i huleste trykket jeg paa naa da, siden jeg faar [ naar jeg skal ha AA og ; naar jeg skal ha oe. Hjelp!!

Gammel 11-07-11, 23:00   #15
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Tråkker de ned jordbæråker også, smilefjes?

Jeg hadde blitt rasende!

Eneste jeg har ute er en tomatplante da, men den som plukker den får høre det... den står på verandaen, som bare har adkomst fra stua, eller om man klatrer og hopper fra naboen... Knerten har daglige inspeksjonsrunder, og vet at de må bli røde før vi kan plukke dem...

Gammel 11-07-11, 23:01   #16
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Har dere aldri gått på slang, altså?

Gammel 11-07-11, 23:06   #17
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Jeg kunne fint rive med meg et eple eller to, som hang i et tre langs veien f.eks da jeg var yngre, men har aldri og hadde aldri gaatt inn i en hage, innenfor en ganske tydelig mur som markerer en inngang i det litt mer private, innenfor garasje og innkjoersel, opp en steintrapp og videre over i et digert bedd, for saa aa forsyne meg fritt av deilig frukt hos andre!!! Det er bare vi som kan se akkurat denne delen av hagen, og det er paa nedsiden av en skraaning til enn nabo, derfor min mistanke til dem, egentlig ...

Gammel 11-07-11, 23:07   #18
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Ehh, jo, men altså, ikke type "vandre inn i en hage og vandalisere og ta alt", mer som i "knabbe et eple av hundre"

forresten nesten aldri slang, ettersom vi hadde en nabo med mye bærbusker og plommetrær i hagen som sa "bare forsyn dere, men de trærene der har plommer som ikke blir modne før til høsten, så det er bedre om dere tar de som står litt lenger nede, de er modne nå", så derved var det jo ikke behov for å gå på slang.
(Han sa det til fremmede som var på slang også, ikke bare oss som kjente ungene i huset)

Gammel 11-07-11, 23:08   #19
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Puh, fiksa tastaturet også - hadde klart å velge engelsk av en eller annen grunn ...

Gammel 11-07-11, 23:11   #20
eka
Grubler.

eka sin avatar

eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men, atte du.. Har ikke dere akkurat flyttet inn i nytt hus? Kanskje de tidligere eierne hadde en avtale med noen som kunne plukke fritt? Uansett burde de ha fått med seg at det er nye eiere som bestemmer nå.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:37.