|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() I dont wanna be a crappy housewife (må høres)Jeg har litt vansker for å tro at dette er seriøst, men morsom er den uansett. (Kilde: youtube.com) Fengende refreng da (selv om hun sliter en smule med uttalelsen). ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: I dont wanna be a crappy housewife (må høres)Dette er sånt jeg dør litt av, jeg synes bare det er fryktelig pinlig for vedkommende - spøk eller ikke!
![]() |
#3 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I dont wanna be a crappy housewife (må høres)Filmet i Tønsberg og de som er med er visst stundenter i markedsføring på Høgskolen i Vestfold...
![]() |
#5 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: I dont wanna be a crappy housewife (må høres)Sikkert en oppgave de har fått, hvordan få flest treff på youtube eller noe sånt. Den er jo vist noen ganger der, ja.
![]() |
#6 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: I dont wanna be a crappy housewife (må høres)Haha, en ting å ikke ville være en husmor, men hvorfor synge om at en ikke vil være en dårlig en? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: I dont wanna be a crappy housewife (må høres)Det er hun Dating i mørket-berta. Jeg tror meningen faktisk var å være seriøs, men så fikk hun litt kalde føtter?
![]() |
#9 |
Aktiv
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Sola - Rogaland
![]() |
![]() Sv: I dont wanna be a crappy housewife (må høres)
Absalone: Så enig, så enig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: I dont wanna be a crappy housewife (må høres)
Hadde en bare hatt slike ambisjoner. Eller ambisjonene kan jo være der men ikke motivasjon eller evne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: I dont wanna be a crappy housewife (må høres)Jeg fniste meg gjennom hele seansen. Jeg håper virkelig at dette var et eller annet prosjekt som ikke hadde med en sangkarrierer å gjøre.
![]() |
#15 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: I dont wanna be a crappy housewife (må høres)Det er ikke pent, jeg håper det var gjort som et stunt og ikke som et karrieresteg. Trorr det må være vanskelig å bli tatt på alvor etter noe sånt.
![]() |
#16 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: I dont wanna be a crappy housewife (må høres)Jeg så denne for en stund siden og kan ikke tro noe annet enn at det MÅ være spøk!!!!??? Uansett hva det er så er det forferdelig flaut.. PINLIG!
![]() |
#17 |
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I dont wanna be a crappy housewife (må høres)Au! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I dont wanna be a crappy housewife (må høres)Jadda, som ung voksen er man gjerne kuuuuuul og veldig ambisiøs. Tenker at de selv ler av dette om 10 år.
![]() |
|
|