Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kjøkkentimer

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-11, 12:19   #1
konsulenten
Passiv

Standard

Kjøkkentimer

Si meg, er det mulig å finne en kjøkkentimer som ikke tikker så innmari høyt? Den skal helst se ok ut også. Hva slags har dere andre?
Har sett flere fine men jeg blir småsprø av tikkingen

Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 12:21   #2
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkentimer

Har heldigvis slikt innebygd i induksjonstoppen og stekeovnen. Hadde en slik "tikker" før, og vurderte å kjøpe en lydløs digital timer (mere nøyaktig også), men av diverse årsaker ble det ny komfyr i stedet.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 12:23   #3
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker den på komfyren. Trenger jeg fler enn en bruker jeg telefonen.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 12:27   #4
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg bruker den på komfyren. Trenger jeg fler enn en bruker jeg telefonen.

Jeg kan bruke fem alarmer samtidig på min Beha, fire plater + stekeovn. Sjennialt.

Hender jeg bruker ippån i tillegg, for å huske å bake ut brøddeigen f.eks.

Gammel 29-07-11, 12:32   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har denne fra Jacob Jensen. Den tikker ikke.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 12:32   #6
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oi. Stor!

Den koster 400 på Jernia, ser jeg.

http://www.jernia.no/k/ki.aspx?sku=609164

Gammel 29-07-11, 13:43   #7
konsulenten
Passiv

Standard

Kanskje jeg har en på min nye induksjonstopp som jeg ikke vet om, det må jeg sjekke. Men den du viste var jo ikke dum, Teofelia.

Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 13:45   #8
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Men den du viste var jo ikke dum, Teofelia.

Jeg liker den godt. Også kan den telle ned fra mange timer (minst 12 - jeg har aldri sjekket om den kan telle ned lenger).

Gammel 29-07-11, 13:55   #9
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Standard

Jakob Jensen-saken var ikke dum, nei.

Gammel 29-07-11, 13:55   #10
konsulenten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Også kan den telle ned fra mange timer

Det er et stort pluss og noe jeg savnet på de modellene jeg har funnet så langt!

Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 14:22   #11
emma71
utfordrer ikke

emma71 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Jeg har også den fra Jacob Jensen, veldig kjekk. Den teller også "i minus" hvis den har ringt uten at jeg har hørt det, sånn at jeg kan se hvor lenge siden det er den ringte.
Det eneste som er litt tungvint er å få nullet den ut igjen hvis en av ungene har trykket på den en million ganger og jeg trenger å bruke den før tiden har gått ut. *har tatt ut og inn batteriet mange ganger*

Gammel 29-07-11, 17:48   #12
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Har bare en i rød plast fra ikea jeg, 9 kr.

Tikker sikkert litt, men det er ikke plagsomt for meg, ungene overdøver den .

*enkel, og uten stil*

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:48.