|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() KjøkkentimerSi meg, er det mulig å finne en kjøkkentimer som ikke tikker så innmari høyt? Den skal helst se ok ut også. Hva slags har dere andre? |
![]() |
![]() |
#2 |
heimføing
|
![]() Sv: KjøkkentimerHar heldigvis slikt innebygd i induksjonstoppen og stekeovnen. Hadde en slik "tikker" før, og vurderte å kjøpe en lydløs digital timer (mere nøyaktig også), men av diverse årsaker ble det ny komfyr i stedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KjøkkentimerJeg bruker den på komfyren. Trenger jeg fler enn en bruker jeg telefonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
heimføing
|
![]() Sv: Kjøkkentimer
Jeg kan bruke fem alarmer samtidig på min Beha, fire plater + stekeovn. Sjennialt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bedreviter
|
![]() Sv: KjøkkentimerOi. Stor! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: KjøkkentimerKanskje jeg har en på min nye induksjonstopp som jeg ikke vet om, det må jeg sjekke. Men den du viste var jo ikke dum, Teofelia. |
![]() |
![]() |
#11 |
utfordrer ikke
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KjøkkentimerJeg har også den fra Jacob Jensen, veldig kjekk. Den teller også "i minus" hvis den har ringt uten at jeg har hørt det, sånn at jeg kan se hvor lenge siden det er den ringte.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KjøkkentimerHar bare en i rød plast fra ikea jeg, 9 kr.
![]() |
|
|