|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Vis meg en fin 90 cm bred seng som er maks 110 cm høyDet må være plass til sengeskuff under eller det er skuffer innebygget. Vi skal ha den på loftet inntil kneveggen så den kan ikke være mer enn 110 cm høy. Er fleksibel på farge og utseende, men ikke for mørk. Og ikke for dyr (Kanskje maks 2000?).
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Vis meg en fin 90 cm bred seng som er maks 110 cm høyJeg liker denne: http://www.bohus.no/produkter/Senger...sbrisk-90x200/
![]() |
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Vis meg en fin 90 cm bred seng som er maks 110 cm høyJa, den var ikke dum. Ser fine ut de skuffene.
![]() |
#4 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg en fin 90 cm bred seng som er maks 110 cm høyTilsvarende på skeidar;
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Vis meg en fin 90 cm bred seng som er maks 110 cm høyHmm, den der Jubee-brisken så også smart ut, takk for tips.
![]() |
#6 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg en fin 90 cm bred seng som er maks 110 cm høyBare vær obs på at man får det man betaler for med Jubee-brisken. Herremannen har den lave versjonen, og den er helt ok men ikke særlig solid. Den er definitivt primært beregnet på at unger skal sove i den, ikke voksne. Tenker vekt, da.
![]() |
#7 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Vis meg en fin 90 cm bred seng som er maks 110 cm høy
Storebror har denne og vi er veldig fornøyd med den.
![]() |
#9 |
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg en fin 90 cm bred seng som er maks 110 cm høyIkea har jo Hemnes, som jeg synes er fin:
![]() |
#10 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Vis meg en fin 90 cm bred seng som er maks 110 cm høyTakk for innspill, Stompa. Det vil jo være mest til voksne dette, siden den vil være gjesteseng. Må revurdere, skjønner jeg.
![]() |
#11 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Vis meg en fin 90 cm bred seng som er maks 110 cm høyJeg har sett på Hemnes (synes den svarte er fin), men madrassbredden er 80 cm, og vi har madrass fra før, så jeg hadde håpet å slippe å kjøpe ny madrass.
![]() |
|
|