|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
This is normal!
|
![]() Pris på Dina spisebord fra Stryn Møbelindustri?Jeg har forelsket meg dypt i dette spisebordet:
![]() |
![]() |
#2 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Pris på Dina spisebord fra Stryn Møbelindustri?Stilig bord! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
This is normal!
|
![]() Sv: Pris på Dina spisebord fra Stryn Møbelindustri?
Smart! Takk for tips. Jeg har også funnet forhandler i nærhet, så jeg får be om pris derfra. Jeg mistenker at det er DYRT.
![]() |
![]() |
#4 |
Gjer så godt eg kan
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
This is normal!
|
Det var kjempefint! Målene var "rikitge" også. Tipper Dinabordet koster minst 3 ganger mer, så jeg tror mannen min vil være mer vennlig innstilt til dette.
![]() |
![]() |
#7 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Pris på Dina spisebord fra Stryn Møbelindustri?Jeg tror det var bordet fra Stryn jeg så først da vi kjøpte Boliabordet. Og jeg troor jeg brukte samme argumentasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
This is normal!
|
Ja, jeg så at det er 280 på det lengste og bredden 100, så da skal det gå med 14. :stor familie:
![]() |
![]() |
#9 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Pris på Dina spisebord fra Stryn Møbelindustri?Vi har vært 14 rundt. Det var trangt - men veldig koselig! To barn får lett plass på hver kortside. Og de får plass til tallerkenen også, på grunn av den lille delen av bordplaten som stikker utenfor beina. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pris på Dina spisebord fra Stryn Møbelindustri?Sjekket du prisen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Pris på Dina spisebord fra Stryn Møbelindustri?Har sjekket pris nå og bordet, uten plater, koster 19200. Plater med samme finish koster 3000, 1200 for sortmalt MDF. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Pris på Dina spisebord fra Stryn Møbelindustri?Hehe, skulle akkurat skrive at jeg tipper det koster 20 000.
![]() |
|
|