|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ctrl+z
|
![]() Bærbar PC til studiebrukSist jeg gikk på skolen hadde vi blyant og spisser, nå er det visst data som gjelder. :knirk: Jeg skjønner jo det innlysende, at den skal være bærbar, men hvilke andre kriterier finnes det egentlig? Holder det med en mini-PC eller blir det knotete? Systemkrav?
![]() |
#2 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Bærbar PC til studiebrukJeg har litt lyst på en Mac, men det er for dyrt nå.
![]() |
#3 |
St(r)ikkeplante
|
![]() Sv: Bærbar PC til studiebrukJeg ser for meg at man blir veldig sliten i hodet av å sitte med en minipc til notater og sånn. Jeg har en 13,3" og synes det bare er akkurat stort nok.
![]() |
#4 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Bærbar PC til studiebrukMini-PC, altså? Jeg ser jo for meg at bruken er mest å surfe, sjekke/levere inn på Fronter, samt skrive notater fra forelesning. Batterikapasitet er ikke superviktig siden det er strømuttak på forelesningssalen, men det er jo selvsagt en fordel.
![]() |
#5 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Bærbar PC til studiebrukJeg synes sånn 10" blir for lite.. Må liksom ha 13" for at jeg skal makte bruke den
![]() |
#6 |
maler
|
![]() Sv: Bærbar PC til studiebrukIkke mini-mini, de er knotete og har elendig kapasitet. Jeg ville valgt et sted mellom 11,6 og 13,3 tommer, da får man fullsize tastatur og likevel bærbart format. Med dine krav tenker jeg at 11,6-tommer holder. Skal du redigere bilder, ville jeg gått opp for å få litt større skjerm og bedre ytelse.
![]() |
#7 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Bærbar PC til studiebrukVi ble bedt om å ha med bærbar. Første forelesning omhandler IKT (men altså, det var snakk om hvordan slå på og finne internett
![]() |
#8 |
maler
|
![]() Sv: Bærbar PC til studiebrukHvis pris er viktigere enn at den er veldig portabel, får du bedre pc for pengene hvis du velger en 15-tommer.
![]() |
#9 |
maler
|
![]() Sv: Bærbar PC til studiebrukhttp://www.elkjop.no/product/data/ba...r-pc-g6-1104eo Denne ser for eksempel helt grei ut synes jeg. Ikke veldig bra, men helt greit til det du beskriver at du trenger den til.
![]() |
#10 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Bærbar PC til studiebrukDen så jeg, Katta. Det kom også brosjyre fra Staples i dag, med en HP 15.6 tommer (Windows 7), + HP deskjet, veske og mus til 3999,-. Hvordan er det egentlig å kjøpe slikt på den butikken? (jeg har kun kjøpt billige servietter der tidligere, lissåm).
![]() |
#12 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Bærbar PC til studiebrukJeg har kjøpt en Sony 11,6 tommer og er sålangt veldig fornøyd.
![]() |
#13 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Bærbar PC til studiebrukSony Vaio sin Y-serie er det som er 11,6 tommer.
![]() |
#15 |
trøtt
|
![]() Sv: Bærbar PC til studiebruk
Hm, da tror jeg at jeg kjøper et par sånne, gitt!
![]() |
#16 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Bærbar PC til studiebrukJeg har ikke greie på pc-er, men har et innspill likevel:
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bærbar PC til studiebrukJeg har 13,3" og det er helt perfekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bærbar PC til studiebruk15,6" kan være stort å dra med seg. 13,3" er kan være et fint kompromiss, selv om 11,6" blir det beste rent mobilt sett.
![]() |
#19 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bærbar PC til studiebrukJeg har en Pacard Bell 15.6 tommer og synes ikek den er stor og dra med seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|