|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Utetøy i store størrelserJeg har slitt med å finne utetøy i store størrelser, men i dag så jeg på nettisdene til Stormberg at de har en serie som de kaller "Vital" som skal være i store størrelser. Og på modellen ser det i hvert fall ut til at de ikke mener str 42 som en store størrelse.
![]() |
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Utetøy i store størrelserTakk for tipset! Det skal jeg jammen se nærmere på. Ordentlig størrelsesguide hadde de også.
![]() |
#3 |
can-jur
|
![]() Sv: Utetøy i store størrelserJeg har turbukse i 7xl fra Stormberg
![]() |
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Utetøy i store størrelserSå bra! (Jeg måtte dog fnise litt i skjegget av uttrykket "klassiske modeller i tidløse farger" og så den syrinlilla rutete jakka rett under
![]() |
![]() |
#5 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utetøy i store størrelserJeg har en rabattkode som gjelder ut 24.08.09 hvis noen er interessert. Denne gir 20% på alle varer i nettbutikken: ST188 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
superbruker
|
![]() Sv: Utetøy i store størrelserJeg kan jo i tilegg tipse om at letsdeal.no har et tilbud om å kjøpe et gavekort til en verdi av 500 kr for 250 kr som man kan bruke på nettsiden. Se her: http://www.letsdeal.no/deal/6709687/
![]() |
|
|