|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor finner jeg fine ferdigsydde gardiner?Trenger absolutt nye gardiner, men finner liksom ikke noe. På stua har vi panelgardiner og på kjøkkenet (kjører samme stil da det er åpen løsning mellom kjøkken, spiseplass og stue) har vi liftgardin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
maler
|
![]() Sv: Hvor finner jeg fine ferdigsydde gardiner ?Liftgardiner var skremmende enkelt faktisk. Fine liftgardiner som passre vinduer går egentlig ikke an å finne ferdig tror jeg.
![]() |
#3 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Hvor finner jeg fine ferdigsydde gardiner ?Svanefors har et par fine liftgardiner. Sånne du ruller opp, altså. Ikke de som blir bulkete. Ellos hermer etter noen av deres modeller ser det ut til. Driver og leter selv nå, så håper du får mange bra svar.
![]() |
#4 |
Uhelbredelig B-menneske
![]() Sv: Hvor finner jeg fine ferdigsydde gardiner ?
Syr du på bestilling kanskje ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Borte
|
![]() Sv: Hvor finner jeg fine ferdigsydde gardiner?Princess tilpasser liftgardinene til en billig penge, men det er ikke allverdens utvalg i farger og mønstre.
![]() |
#6 |
Uhelbredelig B-menneske
![]() Sv: Hvor finner jeg fine ferdigsydde gardiner?Jeg må nok ta meg en butikkrunde til, for jeg finner ingen på nett akkurat nå |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|