|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Mother of Dragons
|
![]() [Kindle] Endre «Furthest Page Read»?Aargh, jeg driver og leser en bok (kanskje dere har hørt om den, den heter A Dance with Dragons?
![]() |
#2 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: [Kindle] Endre «Furthest Page Read»?Det er det eneste som virkligvirkeligvirkeligvirkelig irriterer meg grønn og lyseblå med Kindle. Nei, det finnes ingen annen måte enn å sende mail til Kindle support. Da nullstiller de den, og så må du finne ut hvor du var og gå dit igjen.
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: [Kindle] Endre «Furthest Page Read»?Jeg har endt opp med sånn omtrent en million notes og bookmarks. Jeg har nemlig en datter som synes Kindle er en veldig fin ting å trykke på.
![]() |
#4 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: [Kindle] Endre «Furthest Page Read»?TENK at de ikke har laget en fuksjon som heter Set to furthest page read.
![]() |
#5 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: [Kindle] Endre «Furthest Page Read»?Ok, nå har jeg funnet en omvei. Om jeg er på en av devicene, og slår av syncing, så går ut til biblioteket og åpner boken igjen, og sjekker med sync og får "Already at furthest page read" og så starter opp sync igjen så ordnet det seg.
![]() |
#6 |
flisespikker
|
![]() Sv: [Kindle] Endre «Furthest Page Read»?Jeg har omgått problemet ved å slå av hele synkingen. Så får jeg heller bla meg til den siden jeg vil være på manuelt, hver gang jeg bytter lesedings eller slår opp i appendikser eller annet. (Synkingen fungerer jo uansett ikke når mannen og jeg leser samme bok samtidig, men ikke nøyaktig like fort.)
![]() |
#7 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: [Kindle] Endre «Furthest Page Read»?
Ja, det står på en del diskusjonssider at skal funke, men det gjorde det ikke med meg. Og jeg forsøkte ørtiåtte ganger på et supertregt 3G-nettverk på Høttah, nok til å bli både gal og skilt.
![]() |
#8 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: [Kindle] Endre «Furthest Page Read»?Klarer du å lese på iPhonen, da?
![]() |
#10 |
Mother of Dragons
|
Går helt fint. Når jeg sitter på jobb og venter på forskjellige ting eller venter på noen i kantina eller buss eller hva som helst. iPhonen har jeg jo med alltid.
![]() |
#12 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: [Kindle] Endre «Furthest Page Read»?Ja, også det Esme sa. Perfekt til møteventing hvis man ikke gidder eller trenger å fikse mail.
![]() |
#13 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: [Kindle] Endre «Furthest Page Read»?:revurderer:
![]() |
#14 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kommer vel an på telefonen din; på min iPhone skulle det være plass til å lagre hele serien over 3000 ganger iallefall (hvis jeg sletter musikken min). Bøkene er ca 9 MB til sammen, og trenger altså litt mer plass enn én typisk låt i mp3-format. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|