|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har tro på forbedring
|
![]() Tidenes kjipeste og største sofa skal byttes utKan noen uttale seg og komme med forslag?
![]() |
#2 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tidenes kjipeste og største sofa skal byttes utHjørnesak med eller uten sjeselong, der ene ryggen er mot veggen og andre mot spisestua?
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Tidenes kjipeste og største sofa skal byttes utVeggen (der tv'en står) kan ikke brukes til å ha sofa på - for det står en ovn i hjørnet der. (jeg har egentlig kunne tenkt meg å ha sofa på veggen der TV'en står nå, nemlig, men da kan vi ikke bruke ovnen. Ha har stua føltes mye større - den er L-formet og ikke særlig stor, nemlig
![]() |
#4 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Tidenes kjipeste og største sofa skal byttes utDu kan ikke bytte om og sette spisestuen der og sofadelen der du har spisestue nå, da?
![]() |
#6 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Tidenes kjipeste og største sofa skal byttes ut
Tja, jeg kan egentlig det, men det blir litt merkelig - for nå står spisestuen ved inngangen til kjøkkenet - det blir liksom så rart om den står på helt motsatt ende på no' vis...
![]() |
#7 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Tidenes kjipeste og største sofa skal byttes utJeg hadde gjort som Teflona foreslår, tror jeg. Hjørnesofa plassert langs den veggen du har sofa inntil nå, stående i vinkel ut i rommet, altså under den bjelken det henger plante i. Hvis du velger en modulsofa kan du kanskje få til at den delen som går ut i rommet ikke stikker så langt ut, og så kan du heller ha en stol i tillegg, om det er plass? Da trenger den vel ikke stå helt oppi ovnen?
![]() |
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Tidenes kjipeste og største sofa skal byttes utJa, jeg har vurdert det - eller: Jeg har vurdert sofa med halvveis sjeselong og halvveis hjørne (altså, ikke rygg hele veien ut.) Jeg og Mr che får vel ta oss en tur. Det er salg nå, tross alt
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tidenes kjipeste og største sofa skal byttes utJeg vil ha Karlstad hjørne i Isunda grå. Jeg synes det er greit å ha en sofa som ikke koster all verden, men denne Karlstad-sofaen gir meg ikke følelsen av å ha kjøpt en "bilig-sofa". Jeg liker tvert i mot stoffet kjempegodt og sofaen er god.
![]() |
#10 |
maler
|
![]() Sv: Tidenes kjipeste og største sofa skal byttes utDu trenger en modulsofa, en sofa langs veggen med sjeselong og et kort hjørne.
![]() |
#11 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Tidenes kjipeste og største sofa skal byttes utHvor er ovnen? :myser:
![]() |
#12 |
Har tro på forbedring
|
Du ser den ikke, men det er snakk om en vedovn, så den kan ikke flyttes. Jeg fabulerer om å fjerne den eller noe sånn, for den er plassert helt idiotisk.
![]() |
#13 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Vi har måtte gjort set sånn i stua vår for å få plass til sofa (kjøpte ny-brukt forige helg,3 +2 )og kjøkkenbord,har ikke plass til kjøkkenbord på kjøkkenet.
![]() |
#14 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Har du bord på kjøkkenet, eller brukes spisestuen til alle måltider? Dersom dere spiser mest på kjøkkenet hadde jeg ikke hatt betenkeligheter med å flytte spisestuen lenger vekk.
![]() |
#15 |
Tåler regn
|
Denne ville jeg ikke ha valgt. Iallefall hvis du liker å "sitteligge" i sofaen. Pyton med den type armlèn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Leser FP
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tidenes kjipeste og største sofa skal byttes utVi har Karlstad hjørnesofa med sjeselong fra Ikea og er meget fornøyd med den. Mye god sofa for pengene - anbefales.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tidenes kjipeste og største sofa skal byttes utJeg bet meg merke i den gjerrige delen og sier bare finn.no . Det hender titt og ofte at jeg ser veldig fine sofaer som gis bort pga flytting, og det er mange som sleger fine møbler også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Tidenes kjipeste og største sofa skal byttes utJeg må dra opp denne igjen - jeg og MR che er nemlig enig om sofa (mirakler skjer)
![]() |
#20 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Tidenes kjipeste og største sofa skal byttes utKarlstad med Isunda grå trekk er en veldig fin og god sofa.
![]() |
|
|