|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Borte
|
![]() Hva er det folk pynter med nå for tiden?Etter åtte år med iherdig innsats i å overse alt det stygge og tenke at "vi skal pusse opp. Snart" har endelig stua mi blitt ny og fiiihiiin.
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva er det folk pynter med nå for tiden?Jeg har litt keramikk, ikke så mye. Også ofte en blomst og noen pene stearinlys. Gjerne i lysestaker fra Nille. Også har jeg en stor drage med en liten drageunge som er på vei ut av egget sitt stående på hylla. Den er ultraharry og veldig fin. Samt et troll i stein med to trollunger. |
![]() |
![]() |
#3 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det folk pynter med nå for tiden?Jeg tror ikke jeg pynter med så veldig mye, jeg. I den kalde årsiden tenner jeg ofte lys på kvelden, telys og kubbelys. Når jeg får ånden over meg, har vi friske blomster.
![]() |
#4 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva er det folk pynter med nå for tiden?Dessa interiørbloggerne pynter hvertfall med bokstaver, zinkhuz, vimpler, strikka omslag til lyslykter osv. Synes kanskje ikke alt er like fint selv. Vi pynter ikke med så mye annet enn lysestaker og telysholdere. Ikke så mye poeng med fin pynt når en har klatrende toåring.
![]() |
#5 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Hva er det folk pynter med nå for tiden?Jeg har faktisk pyntet hjemme
![]() |
#6 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hva er det folk pynter med nå for tiden?Pynt.
![]() |
#7 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Hva er det folk pynter med nå for tiden?
Jeg er helt lik.
![]() |
#8 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det folk pynter med nå for tiden?Ikke aktuelt med pøntehubro, altså? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det folk pynter med nå for tiden?Messing hus, slike til å lys i. Koster ikke mye, men er fine.
![]() |
![]() |
#10 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hva er det folk pynter med nå for tiden?Vanskelig spørsmål. Jeg pynter med en del lys, store kubbelys i stormlykter, fine hengelykter, fine vaser, sølvlysestaker, og selvfølgelig buddafigurer. :zen: Vasen jeg har er den med hjort på, finnes også med alvejente, og den pynter opp med og uten blomster.
![]() |
#11 |
Borte
|
![]() Sv: Hva er det folk pynter med nå for tiden?Vis gjerne noen bilder med fine lys og lamper og puter og alt dere nevner.
![]() |
#12 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Hva er det folk pynter med nå for tiden?Må bare si at det som var det "fantastiske" med det fatet var at når du er fornøyd med det som står der så kan det fraktes rundt, gjerne i takt med leggetid for barn. Dvs det gir variasjon og minimalt med arbeid, så det var derfor jeg ble så begeistret for ideen!!
![]() |
#13 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Hva er det folk pynter med nå for tiden?Takk for hyggelige kommentarer! *bilder borte*
Sist redigert av Grøten : 09-07-11 kl 20:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Borte
|
![]() Sv: Hva er det folk pynter med nå for tiden?Se her, ja.
![]() |
#15 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det folk pynter med nå for tiden?Så fint du har det, Grøten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva er det folk pynter med nå for tiden?Pynt er ting som må flyttes når man skal gjøre rent. Vi "pynter" med playmo, lego og Storesøsters stein- og skjellsamlinger. Det er evig nok. |
![]() |
![]() |
#17 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva er det folk pynter med nå for tiden?Krushunder burde vel være på vei inn igjen snart. Og værduer.
![]() |
#18 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hva er det folk pynter med nå for tiden?Minst mulig.
![]() |
#19 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Hva er det folk pynter med nå for tiden?Jeg er glad i glass. Her er litt fra mine vinduskarmer. Og møkkete vindu. På bordene har jeg aldri noe med mindre det ventes gjester. Da er det levende lys og blomster, stort sett.
![]() |
#20 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() Sv: Hva er det folk pynter med nå for tiden?Jeg elsker Black Design - kjøper serier med duker, løpere, putetrekk og panelgardiner der i forskjellige farger - så bytter jeg om når jeg synes jeg trenger forandring. Har lys som matcher de forskjellige fargene, kubbelys som settes på lysfat/speil/i boller eller diverse. Pynter med sand/steiner/perler i samme farge som tekstilene... Fester feks sommerfugler i lamper og slikt. Litt jålete av meg ja - er storforbruker av lys.
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥ Sist redigert av Babe : 08-07-11 kl 16:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|