Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fargehjelp

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-12, 20:08   #1
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Fargehjelp

Neket lager trimrom, etter å ha snakket om det i hundre år. Jeg skal male en vegg. De andre veggene er malt med en slags bomull/eggehvit eller noe - jeg kan sikker spørre tidligere eier om farge. De veggene er i panel, så det er uaktuelt å male over. rker ikke:

Den siste veggen er en murvegg. Den vil jeg male i en gøy farge. Problemet er gulvet. Det har et ganske stygt teppe. Jeg ser for meg at jeg etterhvert vil legge et gummigulv eller noe, men det er ikke noe som prioriteres nå.

Teppet er blått, litt gråaktig, men blåere enn på bildet. Jeg hadde tatt ned alt som var av lamper før jeg kom på å ta bilde, så det var litt vanskelig å få riktig farge.

Noen som har en fin ide?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 21:30   #2
Februarmamsen
Superduperaktiv

Februarmamsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

Sv: Fargehjelp

Tenkte automatisk på en dyp lilla jeg... det kan passe både til teppe og de lyse veggene.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:01.