|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() HøstferietipsDet kribler litt i reisefoten, har lyst til å finne på noe gøy i høstferien, har ikke mange feriedagene igjen, men tenker en 4-5 dagers tur.
![]() |
#2 |
maler
|
![]() Sv: Høstferie tipsJeg tror egentlig legoland blir litt kjipt for eldstemann hos deg. Jeg er glad vi gjorde det unna nå, for som fornøyelsespark er den egentlig ikke veldig mye å skryte av. Men greit å ha vært der kanskje.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Høstferie tipsHvordan er Legoland i oktober? Har tenkt tanken på at det kunne vært greit med en tur dit da.
![]() |
#7 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HøstferietipsLegoland er fint i høstferien, da er det bare ( noen) nordmenn som har fri, så det er lite folk der da. Gjelder DK generelt, egentlig. Men København er alltid folksomt så klart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
maler
|
![]() Sv: Høstferie tips
![]() |
#9 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
![]() Sv: HøstferietipsAng St Petersburg; tror jeg ville hatt litt større barn som hadde hatt litt mer historie før jeg dro dit. Det er veldig mye slott og ting fra tsartide å se. men fire dager i St Petersburg får du masse ut av.
![]() |
|
|