Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Rice-kopper, størrelse?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-11, 14:22   #1
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rice-kopper, størrelse?

Jeg skal ta etter dere som har ricekopper i skapet. Men dere som har dem, har dere de små eller de litt større (9cm)? Jeg sitter og ser på en kopp som må være omtrent jevnstor her og greier ikke å bestemme meg for om den er i største laget til unger eller ikke.

Gammel 06-11-11, 14:39   #2
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: rice-kopper, størrelse?

Jeg er hjemme alene og i ferd med å få en overdose oppgaveskriving, og bidrar gjerne for å løse sånne problemer.

Vi har begge størrelsene og de største er i alle fall for store til de minste ungene mine, synes jeg. De får stort sett de minste, eldste bruker av og til av de største. De største er ganske svære altså, selv om de er lette.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 14:43   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg er hjemme alene og i ferd med å få en overdose oppgaveskriving, og bidrar gjerne for å løse sånne problemer.

Vi har begge størrelsene og de største er i alle fall for store til de minste ungene mine, synes jeg. De får stort sett de minste, eldste bruker av og til av de største. De største er ganske svære altså, selv om de er lette.

Er det hjemme hos deg? Det kunne vært her nemlig. Men sånne kopper har jeg ikke. Men tusen takk, da blir det i hvertfall små og kanskje noen store. Jeg tror egentlig det er det det blir. Noen små og noen store.

Gammel 06-11-11, 14:44   #4
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Er det hjemme hos deg? Det kunne vært her nemlig. Men sånne kopper har jeg ikke. Men tusen takk, da blir det i hvertfall små og kanskje noen store. Jeg tror egentlig det er det det blir. Noen små og noen store.

Kjøkkenbenken her ja.

De er fine og lette, men vi har faktisk klart knuse et par.

Gammel 06-11-11, 14:45   #5
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Kjøkkenbenken her ja.

De er fine og lette, men vi har faktisk klart knuse et par.

Vi har mao like kjøkkkenfliser.

Har de sånt i noen butikk i byen her? Ting fex?

Gammel 06-11-11, 14:47   #6
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

De har flere steder i byen, men jeg husker ikke hva plassene heter. Det kommer sikkert ikke som noen overraskelse...

Jeg kjøpte mine på Røros, men det hjelper deg neppe.

Gammel 06-11-11, 14:51   #7
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har de små. Definitivt best til barn synes jeg - 1. fin fit til små barnehender og 2. rommer ikke så mye, så det blir mindre søl når de velter/tømmer ut innholdet.

Jeg liker best å drikke av glass, så det er kun barna som bruker dem. Ergo har vi kun små.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 14:51   #8
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

De har flere steder i byen, men jeg husker ikke hva plassene heter. Det kommer sikkert ikke som noen overraskelse...

Jeg kjøpte mine på Røros, men det hjelper deg neppe.

Nei, der er jeg ikke hver uke for å si det sånn. Men jeg tror kanskje jeg skal sjekke ting. Noe sier meg at det er gode muligheter der. (ting er den butikken som har alt mulig rart som ikke ligger så langt fra olavskvartalet. Mao et sted man går når man venter på at poden skal bli ferdig med å synge).

Gammel 06-11-11, 14:52   #9
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Søstrene Grene har noen som ligner veldig til sikkert kvarte prisen. De har hvertfall butikk i din by.

Gammel 06-11-11, 14:53   #10
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Søstrene Grene har noen som ligner veldig til sikkert kvarte prisen. De har hvertfall butikk i din by.

I samme gate. Også i løypa jeg bruker å gå mens poden synger.

Gammel 06-11-11, 14:57   #11
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Søstrene Grene sine er ikke i plast er de det da? Men de ligner ja.

Katta, jeg har sett de på Ting og på Black & White på City Syd.

..og nå fikk jeg og lyst på.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 15:10   #12
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Black & White, på CS har ikke lengre, men Ting i midtbyen har. Husker ikke hva butikken heter men det er en liten butikk ved den malerbutikken på Tiller Torget som har dem, på den siden av byen. Browns på Lade, som også har nettbutikk og mange andre nettbutikker.

Gammel 06-11-11, 15:12   #13
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Jeg kjøpte mine på Ting i Midtbyen, der har de de små i pakker med fire eller seks tror jeg. Er veldig fornøyd med de!

Gammel 06-11-11, 15:12   #14
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ganske sikker på at jeg så de på Ting tidligere i høst iallefall.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 15:17   #15
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rice-kopper, størrelse?

Vi har like fliser som Cuya og Katta, ser jeg.

Gammel 06-11-11, 15:18   #16
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

FP-flisene?

Gammel 06-11-11, 17:23   #17
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ting har Rice-kopper ja Jeg tror at du finner de på Milde Mathilde også. Muligens Traktøren også. Jeg kjøpte mine på Lille Engel, men den butikken finnes kanskje ikke lenger?

Kremmerhuset har forresten en bra kopi av disse. Jeg har både kopper og fat derfra på hytta.

Gammel 06-11-11, 18:12   #18
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vet sannelig ikke hvilke vi har? Tror ikke det er de minste. De vi har er litt større enn et vanlig melkeglass, tror jeg. De er en fin størrelse med tanke på at vi kan helle i nok drikke til at det holder en stund, uten å være redd for at det skal søle over kanten så lett (dvs vi fyller bare halvveis for 3-åringen).

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 18:18   #19
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har de små av samme grunner som Missa. Jeg kjøpte 12 stykker til en barnebursdag og bruker de også som turkopper. Da er det greit at de har ulik farge.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 18:20   #20
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Vi har både små og store Ricekopper, vesla har noen søte med prinsesse på som hun bruker, de andre ungene bruker både de store og de små koppene.

Vesla har tre slike og bruker bare dem:

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:31.