Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Der røk

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-07, 14:04   #1
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Der røk

vaskemaskina .
Hatt en servicemann for noen uker siden som såg på den, og ordnet noe, men etter han gikk begynte den å bråke noe forferdelig.
Så denne karen kom igjen i dag han, lager som var gåen, men maskinen gikk ikke ann å rep. for den var så ødelagt.Så han skulle maile Elkjøp så vi kunne reise ut å få en ny,for det går på garantien -HELDIGVIS-
Men jeg skal ikke ha utigjen noe ARISTON vaskemakin,har aldri hatt en sånn dårlig maskin før, hva anbefaler dere damer ?

Legger gjerne til litt mere penger for å få en skikkelig maskin

Gammel 07-03-07, 14:28   #2
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Der røk

Jeg anbefaler AEG eller Miele.

Begge er kvalitetsmaskiner, Miele litt dyrere enn AEG.

Er fornøyd med både støynivå, vaskekvalitet og holdbarhet på min AEG.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 15:22   #3
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har også AEG, 6. året nå, og like fin.
Vi hadde en episode i høst hvor jeg trodde den var ødelagt, fikk reparatør hjem og han plukket ut en liten stein som sikkert har kommet fra en parkdress. Vi var kjempeheldige, for han kunne bare pirke den ut, hadde den falt helt ned i maskinen hadde den måttet på verksted (og det koster!).
Reparatøren fortalte at han hadde akkurat samme maskin som oss hjemme, og det er jo alltid et godt tegn. Jeg spurte han om han hadde noen gode tips/regler, og han svarte at BH spiler var noe ordentlig herk og opphavet til de fleste jobbene de hadde på vaksemaskiner. Selv om du bruker vaskepose. Så nå vasker vi BHer for hånd, og sjekker klær for stein (!) før de går i maskina.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 15:29   #4
Karmosin
Fullverdig medlem

Karmosin sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Karmosin har et hav av muligheter foran seg
Smil

Har også AEG. Kjempefornøyd, har hatt den i 5 år uten særlige problemer. Den eneste gangen var det en gummistrikk som hadde hektet seg fast. Enkelt å fikse, fungert som en drøm etterpå.

Karmosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 15:29   #5
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har LG vaskemaskin, som jeg ikke er så fornøyd med.

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 16:32   #6
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har Miele, det er visst Olls Royce-en blant vaskemaskiner.

Her røk tørketrommelen i helga. Ny er selvsagt i hus, ser ikke for meg en tilværelse uten tørketrommel.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 16:50   #7
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Enig med flere her ang Miele.
Selv har vi Whirlpool både i vaskemaskin og tørketrommel.
Vaskemaskina er 9 år, og går som ei klokke - kjempefornøyd. Det samme gjelder trommelen, som er drøyt 3 år gammel...

Enig med deg ang Ariston. Har ikke hatt det selv, men har ikke hørt mye skryt...

Gammel 07-03-07, 17:19   #8
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dette var et potensielt redigerbart innlegg.

Ellers så har jeg en Whirlpoolmaskin. Fornøyd.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 17:24   #9
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

AEG eller Miele. Har selv AEG og har alltid vært super fornøyd med dette merket.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 17:26   #10
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Maskina vår røk i høst, da kjøpte vi AEG. Jeg er veldig fornøyd, og særlig med at den tar så mye vask på en gang.

Gammel 08-03-07, 11:05   #11
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Takk takk !
Får ta meg en runde i etterm og sjekke ut, men da tror jeg jeg satser på en AEG eller Miele

Gammel 08-03-07, 11:07   #12
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Vi kjøpte Miele ifjor, etter at GE-maskinen vår røk etter 8 år.
Vi er storfornøyd med maskinen, og den tar mye tøy. Det er den nest-dyreste modellen.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 11:17   #13
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Vi har Whirlpool, har tidligerer hatt AEG. Vedig fornøyd med begge. God service har vi også fått

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 20:49   #14
Penelope
Superaktiv

Penelope er litt kulPenelope er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Jeg har LG vaskemaskin, som jeg ikke er så fornøyd med.

Jeg lurer veldig på hva som gjør at du ikke var fornøyd med LG.

Det står mellom LG og Miele, og det er også et spørsmål om pris...

Penelope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 09:30   #15
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Penelope, her.

Jeg lurer veldig på hva som gjør at du ikke var fornøyd med LG.

Det står mellom LG og Miele, og det er også et spørsmål om pris...

Jeg er ikke HH, men jeg har LG og er heller ikke fornøyd, så jeg svarer:

Min er stor, tar 7 kg tøy, MEN den vasker ikke rent nok syns jeg. Flekker blir ikke borte (sammenlignet med AEG maskinen jeg hadde før), og den bruker uhorvelig lang tid på vaskingen. En 60 graders vask tar 2 timer og 40 minutt, med forvask over 3 timer.

Derfor er jeg ikke fornøyd med maskinen, særlig siden den ble rangert som en AAA maskin.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:43.