Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lesestoff på do?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-11, 21:43   #1
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Lesestoff på do?

Ja, hvordan er ståa i det FP'ske hjem, er det noe lesestoff på do?

I skrivende stund har vi følgende litteratur tilgjengelig for de som måtte ønske det:
IKEA-katalogen
Genialt (Gratisblad fra bion.no)
3 fagblader (fra mitt fagfelt)
Det Nye (gratisutgave)
God skolestart (gratisblad fra skolen)
Glade barn i skolen (gratisblad fra skolen)
Rundskriv. Helsepersonells taushetsplikt. Vern av pasientens integritet i helsepersonells samtaler med pasienten.
Informasjonshefte fra ******* skole 2011/2012

Nevnte jeg at det stort sett er jeg som leser på do, med et lite håp om at noe av informasjonen også skal nå inn til mannen?

I tillegg har Storebror også funnet ut at det er et ypperlig sted å sitte i fred for plagsomme lillesøstre, så han leser dagens leselekse i biblioteksboka hver kveld i fred og ro akkurat der.

Sist redigert av Mirasol : 17-09-11 kl 22:37. Årsak: Glemte IKEA
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 21:44   #2
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lesestoff på do?

Ikke noe lesestoff på do her, gitt.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 21:44   #3
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke lesestoff men et sudoku-spill. Knallbra batteri i det, for det har vart i snart 6 år - og spillet er mye brukt.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 21:45   #4
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Nei, vi har ikke lesestoff på do. bill mrk. liten plass. Det vil bare bli rot om vi skal ha lesestoff slengende der inne.

Gammel 17-09-11, 21:46   #5
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Vi har ingenting. Jeg vet at det er mange som har det, men jeg har aldri skjønt det. Er det fordi man har hard mage, så det tar lenge uansett...eller vil man bare sitte ifred å lese...eller? Jeg har ikke magetrøbbel, er ferdig på et blunk og så ut. Skulle ikke falle meg inn å sitte litt ekstra bare for å lese? Der, liksom?

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 21:47   #6
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lese eller spille på do er et must. Mors femminutt hver dag.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 21:48   #7
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Nei, ikke liggende noe.

Og så blir jeg litt sur når jeg ser kolleger ta med seg kontorets avis t/r do. :grøss:

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 21:51   #8
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.

Vi har ingenting. Jeg vet at det er mange som har det, men jeg har aldri skjønt det. Er det fordi man har hard mage, så det tar lenge uansett...eller vil man bare sitte ifred å lese...eller? Jeg har ikke magetrøbbel, er ferdig på et blunk og så ut. Skulle ikke falle meg inn å sitte litt ekstra bare for å lese? Der, liksom?

Det er jo det eneste stedet i huset man kan få fem minutter i fred og ro uten mas, hyl og skrik, gulp og gørr. Man kan låse døre og rope "Jeg er opptatt! Spør pappa!". Så ja, jeg leser på do. Her går det i Kamille, A-magasinet og Pondus.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 21:55   #9
noen
This is normal!

noen sin avatar

Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

I tillegg har Storebror også funnet ut at det er et ypperlig sted å sitte i fred for plagsomme lillesøstre, så han leser dagens leselekse i biblioteksboka hver kveld i fred og ro akkurat der.
[/size]

Bibliotekbok på do? Eh.

Gammel 17-09-11, 21:58   #10
Gri

Gri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Har ei korg med diverse tegneseriar og magasin.

Gammel 17-09-11, 22:01   #11
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hos oss ligger Vi Menn og Kamille.

Gammel 17-09-11, 22:05   #12
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blad og bøker på do??? *grøss*

Der skal man tisse og bæsje, thats it!

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 22:07   #13
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, ingen lesestoff på do her, men jeg er vokst opp med pappa og farfar som alltid måtte lese søndagsavisene på do.

Gammel 17-09-11, 22:08   #14
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Ekkelt.

Gammel 17-09-11, 22:08   #15
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Nei, ikke liggende noe.

Og så blir jeg litt sur når jeg ser kolleger ta med seg kontorets avis t/r do. :grøss:

Den skjønner jeg absolutt, på jobb bruker man ingen ekstra minutter på do!

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Bibliotekbok på do? Eh.

Ja? Man er jo like ren på hendene når han går inn på toalettet som når man satt i stua. Og boka er jo ikke fysisk PÅ do da, selv om jeg ser at det kan oppfattes slik. Den har plass sammen med tidsskriftene. Og når man er ferdig med sitt ærend så legger man bort boka før man tar i urene områder selvfølgelig. :ser ikke problemet:

Gammel 17-09-11, 22:10   #16
Rose

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Ingen lesestoff her nei.

Gammel 17-09-11, 22:15   #17
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Enkelt: Man tar med det man vil lese på selv. Etter at jeg fikk smart-telefon så trenger jeg egentlig ikke noe annet selv der.

Gammel 17-09-11, 22:16   #18
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Her står det en kruv med noen blader i.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 22:16   #19
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Blad og bøker på do??? *grøss*

Der skal man tisse og bæsje, thats it!

Jeg spiser av og til sjokolade når jeg sitter på do.

Vi har også en bladkurv med tegneserier og diverse magasiner.

Gammel 17-09-11, 22:18   #20
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

Jeg spiser av og til sjokolade når jeg sitter på do.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:58.