|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Strikkete "hverdagskjoler" til småjenterJeg har strikket en mariuskjole og marius seleskjørt til Lillesøster, og har fått litt blod på tann...
![]() |
![]() |
#2 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strikkete "hverdagskjoler" til småjenterDalegarn har noen fine kataloger for barn, synes jeg. Har du sett dem?
![]() |
#4 |
maler
|
![]() Sv: Strikkete "hverdagskjoler" til småjenterSandnes har noen nydelige strikkekjoler til jenter. Såpass fine at jeg håper søstra mi kan fikse ei niese til meg etterhvert.
![]() |
#5 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strikkete "hverdagskjoler" til småjenterhttp://www.rasmilla.dk/group.asp?group=19
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Strikkete "hverdagskjoler" til småjenterDenne skal eg strikka til lillesøster, men eg må nok tilpassa oppskrifta til 8 år.
![]() |
#7 |
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Strikkete "hverdagskjoler" til småjenter
Hvorfor ikke skaffe din egen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Strikkete "hverdagskjoler" til småjenter
Ja
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Strikkete "hverdagskjoler" til småjenterKjole til storesøster / kjole til lillesøster av Tora Froseth er fin |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Strikkete "hverdagskjoler" til småjenterm^2: Den kjolen var fin, og så lett ut å strikke. Men brukte du garnet som Tora Froseth selger eller brukte du annet? For hun hadde jo mange fine oppskrifter, og jeg ble litt fristet til å strikke Attityd-jakken, men usikker på om jeg må bruke "hennes" garn eller velge fritt.
![]() |
#11 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Strikkete "hverdagskjoler" til småjenterDet var en fin kjole, m^2. Kommer den i små størrelser? 1 og 2 år?
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Strikkete "hverdagskjoler" til småjenterDen kommer helt fra nyfødtstørrelse (kjole for lillesøster) til ... stor. Husker ikke hvor stor (kjole for storesøster). Jeg lastet ned begge på ravelry, den ene er gratis den andre koster noen småkroner, men det er ikke noe krav om garnkjøp med noen av dem hvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Strikkete "hverdagskjoler" til småjenterPerfekt, den skal jeg bestille av mamma.
![]() |
#14 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2011
![]() |
![]() Sv: Strikkete "hverdagskjoler" til småjenterJeg har sett noen eksempler i det siste (husker ikke i hvilke blogger) at man strikker overdelen og så syr skjørtedelen til i velour eller fleece. Det synes jeg blir veldig lekkert. Kanskje en ide? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|