Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilke stoler kan vi ha til denne spisestua?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-11, 10:05   #1
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Hvilke stoler kan vi ha til denne spisestua?

Vi har en spisestue fra Kvande og nordvik kjøpt for 10 år siden som trenger nye stoler. Den gangen kjøpte vi et bord på 170, 2 stoler og en sittebenk. Den ene stolen er gått i stykker, og benken er det ingen som liker å sitte på, så nå har vi bare brukt de ekstra skinnstolene våre fra spisestua på kjøkkenet. Men de passer egentlig ikke særlig godt, og egentlig trenger vi flere stoler. Det var et dyrt sett, så vi må bruke bordet fortsatt.

Så - jeg trenger råd her, damer og herrer. Jeg har ikke lyst på det som følger med bordet, de er både for dyre og for lite artige. Jeg kunne tenke meg å bryte med stilen, men vet ikke helt hva som blir fint.

Her er bilde av lignende bord:

Det er ikke mitt bord, våre stoler ser ikke slik ut. Bordplata er lutet, så den er mer gråfarget også.

Resten av kjøkkenet: Bjørk innredning og gulv, og lys grå vegg på en vegg og en mørk gråfarget tapet mønster på en vegg.

Hva slags stoler kunne passe til tror dere?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:29.