|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Flytte ting fra én ipod til en annenHvordan i €&%("#€ gjør man det? Jeg prøver å klikke og dra filer fra min ipod til itunes, og jeg prøver å klikke og dra fra min ipod til guttungens når begge er tilkoblet. Ingen av delene virker. Er det virkelig sånn at man kan flytte noe fra itunes til ipoden, men ikke tilbake? Må jeg gå rundt med Rampete Robin og Svein og Rotta til evig tid?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flytte ting fra én ipod til en annen
![]() |
#3 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Flytte ting fra én ipod til en annenTakk, allium, håper dette virker! *laster ned sharepod*
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Flytte ting fra én ipod til en annenDet ser ut til å funke.
![]() |
![]() |
![]() |
|
|