|
Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() God fotobutikk i nærheten av Nationalteateret/Vika?Jeg skulle gjerne ha sett og kjent på Olympus OM-D E-M10, og gjerne hatt noen med peiling som kunne sagt noe om det. Det er kåret til årets produkt i sin klasse av Lyd&Bilde. Vi ønsker oss et kamera som ikke er så stort som et speilreflekskamera, men innser at de små pocketkameraene ikke gir oss det vi vil (= gode bilder).
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: God fotobutikk i nærhete av Nationalteateret/Vika?Det er faktisk ingen i området som selger fotoapparater. Du kan evt prøve Expert på Nationaltheatret, men det er i motsatt retning av ingeniørenes hus.
![]() |
#3 |
Stressa før
![]() Sv: God fotobutikk i nærhete av Nationalteateret/Vika?Så det var derfor jeg ikke fant noen. Jeg trodde at jeg bare (som vanlig) var elendig på å google!
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: God fotobutikk i nærhete av Nationalteateret/Vika?Neida, hele vikaterrassen er nede for ombygging, og house of Oslo har blitt ren interiør, med jernia som dingsebutikk.
![]() |
#5 |
Hertuginne
|
![]() Sv: God fotobutikk i nærheten av Nationalteateret/Vika?Jeg må nok istemme Saint, det er dessverre rimelig lite av slikt i det området. Expertbutikken er heller ikke å anbefale, det må være en av de mest rotete expertbutikkene jeg har vært i.
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: God fotobutikk i nærheten av Nationalteateret/Vika?Foto og Video ligger ikke så langt unna og de vet hva de snakker om! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: God fotobutikk i nærheten av Nationalteateret/Vika?
Fotovideo er kjempeflinke, men de ligger et stykke unna, det tar ca 15 minutter hver vei.
![]() |
#8 |
|
8 minutter om man går raskt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hertuginne
|
Fra Ingeniørenes hus? Da skal man mer enn bare gå fort, altså.
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: God fotobutikk i nærheten av Nationalteateret/Vika? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Stressa før
![]() Sv: God fotobutikk i nærheten av Nationalteateret/Vika?Takk! Siden dere fortalte meg at det ikke var noe i Vika, valgte jeg å ta t-banen til Stortinget og besøkte FotoVideo (nå Scandinavian Photo). Fikk sett kameraet, men siden jeg har en mann som ikke akkurat er impulsiv, så det ble ikke noe kamera i dag.
![]() |
|
|