Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Hvor sliten du blir etter endt arbeidsuke versus hvor godt du trives på jobb

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er det sammenheng mellom din trivsel på jobb og hvor sliten du blir?
Jeg stortrives på jobben og er ikke mentalt eller fysisk sliten ved ukas slutt 11 10,78%
Jeg stortrives på jobben og er mentalt eller fysisk sliten ved ukas slutt 40 39,22%
Jeg mistrives på jobb og er ikke mentalt eller fysisk sliten ved ukas slutt 0 0%
Jeg mistrives på jobb og er mentalt eller fysisk sliten ved ukas slutt 4 3,92%
Jeg trives helt greit på jobb og er ikke mentalt eller fysisk sliten ved ukas slutt 7 6,86%
Jeg trives helt greit på jobb og er mentalt eller fysisk sliten ved ukas slutt 33 32,35%
Jeg tror jeg hadde vært mindre sliten om jeg hadde hatt en annen jobb 13 12,75%
Jeg tror jeg hadde vært like sliten/like lite sliten uavhengig av type jobb 8 7,84%
Trivsel schmivsel. Sliten blir man uansett! 2 1,96%
Dah! 3 2,94%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 102. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-11, 12:12   #1
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Spinoff: Hvor sliten du blir etter endt arbeidsuke versus hvor godt du trives på jobb

Jeg ble litt nysgjerrig etter å ha lest "sliten etter endt arbeidsuke"-tråden, og vil derfor prøve å finne ut om det er noen sammenheng mellom hvor godt man trives på jobben og hvor sliten man blir?

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:22.