|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Syk i London!Jadda, ironien jobber på mystiske måter...
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: syk i london!Lemsip sverger mine foreldre til. Jeg har aldri prøvd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
I endring
|
![]() Sv: syk i london!Tur til legen for å sjekke om dette er noe som trenger behandling, så kjøpe sånne greier i London som er sterkere enn hjemme så jeg ikke aner hva heter.
![]() |
#5 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: syk i london!Ja, Lemsip. Eller Beechams cold and flu. De er magiske. Selges på enhver matbutikk/apotek, du finner det sikkert på Boots på flyplassen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: syk i london!Kom deg til legen. Få tatt en CRP, kanskje du kan få litt penicillin hvis det er utslag. Det er jo vidundermiddelet.
![]() |
#8 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: syk i london!Jeg tviler på det er pencilinbehov.. det er nok virus.. jeg pleier å kjenne når det er bakterielt.. da er jeg jo helt utslått.. hehe..
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: syk i london!Håper du blir fort bra, at dette går raskt over og at du får reist. Mine kolleger sverger til lemsip.
![]() |
#10 |
Off the map.
|
![]() Sv: syk i london!Hvis du har fæl tørrhoste så kan du sikkert få resept på Cosylan.
![]() |
#11 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: syk i london!Du trenger nesespray med deg fra Norge, og du trenger også noe som heter Rinexin som er en slags nesespray i tablettform for å sørge for at du har åpne bihuler under flyturen. Rinexin er reseptbelagt, så da må du kontakte legen din og få det. Det er ikke noe særlig lurt å fly med forkjølelse fordi du kan få trøbbel med bihulene og trommehinnene, men nesespray og Rinexin hjelper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: syk i london!jeg er ikke så tett i nese/bihuler faktisk. (utenom de vanlige plagene jeg har kronisk)
![]() |
#20 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Syk i London!God bedring og god tur!! Vil tro du klarer deg ganske godt med det 'dopet' som har blitt foreslått tidligere i tråden |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|