|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Skuffet over Chill NorwayJeg handlet Chill Norway Barry jakke på fredag, og allerede etter første vask var en trykknapp gått i stykker. Iflg lappen skulle jakken håndvaskes på 30 grader, og ikke tørkes i trommel. Hallo ? en jakke i sweatstoff bomullsjersey ? Barnas HM joggebukser (samt Odd Molly velourplaggene som jeg har en del av) holder til maskin og tumbling år etter år. Nåvel. I butikken sa de da ikke noe, og de skulle fikse feilen. Men surt var det å se, at hele Chill Norway høstkolleksjonen allerede var på "høstferiesalg", -30 %. Følte meg meg helt til grin, som ga full pris på fredag og nå ikke engang har noen jakke å ta med på jobbreise fordi den skal fikses.
![]() |
#2 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skuffet over Chill NorwayOg det er altfor mye Chill N overalt. Da er det ikke like fint lenger.
![]() |
#3 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skuffet over Chill NorwayJeg er veldig godt fornøyd med det jeg har av Chill Norway, men har ikke vasket kåpa mi ennå, så satser på at det går bra. Har forresten en CN dongeri med blingbling og knapper (bare til hjemmebruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skuffet over Chill Norwayhttp://www.chicasogvenner.no/media/c...digan_navy.jpg
![]() |
#6 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skuffet over Chill NorwaySå synd! Jeg er møkk lei av CN, og denne høstkolleksjonen er nitrist synes jeg. Men her er ingenting på salg ennå ihvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|