|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Sola - Rogaland
![]() |
![]() Lydbok på høytaler?Jeg ønsker å bestille noen lydbøker til barna så vi kan høre på sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Lydbok på høytaler?Bruker du vanlige hodetelefoner, eller er hodetelefonene fastsveiset? Hvis det er vanlig minijack inngang kan man vanligvis koble dem til alle ting man kan koble iPod og liknende til. Du trenger bare en jack-to-jack ledning.
![]() |
![]() |
#3 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Lydbok på høytaler?
De er fastsveiset på bøkene jeg har fra før, finnes det lydbøker som ikke har fastsveiset øreplugger altså? Føler meg totalt uvitende på dette området. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lydbok på høytaler?Lydbøker kan ein få på vanleg cd som du kan spele av på cd- spelar. Du kan også laste ned mp3 til din pc, og så brenne dei på cd. Slike selges på bokhandel o.l., eller du kan låne på biblioteket.
![]() |
#5 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Lydbok på høytaler?Tusen takk for svar, da skal jeg finne ut hvordan jeg kan få lastet ned til dataen. Helt genialt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|