|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor mange sykt barn-dager har dere per år?Avsport fra: Arbeidsgivere, legeerklæring og syktbarndager, oppkast og barnesykdommer
![]() |
![]() |
#3 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?3 barn og 15 dager hver. Vi har klart oss fint hittil. Aldri vært i nærheten av og bruke dem opp.
![]() |
#4 |
Ferdig!
Hvor: Telemark
![]() Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?Vi har 25 dager hver. 2 stk under 12 år og 1 stk som har 10 ekstra dager.
![]() |
#5 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?Jeg har 10 dager, mannen har 10 dager, i tillegg har vi 20 dager som vi kan benytte etter egen vurdering (etter lang og omstendig prosess hos NAV) pga kronisk sykdom. Et barn, 15 1/2 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?Vi har ti dager hver, og stående beskjed fra barnelegen om at det bare er å si fra om vi behøver attest på kronisk sykdom med forhøyet sykdomsrisk som gir oss tyve dager hver. Foreløbig fungerer det greit uten pga konas turnus.
![]() |
#10 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?Vi har to barn og dermed 10 dager hver. Jeg har bare tatt ut 4 dager i år, så sånn sett er det jo nok for oss.
![]() |
#12 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?Vi har 20 dager hver. Har 2 barn under 12 (eller den ene fylte 12 i år), og den minste har ekstradager pga kronisk sykdom.
![]() |
#13 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?
Det er det dere har ja.
![]() |
#14 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?Har ,40 på turbo,men gjelder det for begge? Har aldri brukt mere en 8 kanskje siste årene.hadde blitt mere når de hadde vsnnkopp etter påsken.men var sykemeld. Har mere på turbo pga astma.men han har ikke hatt store utbruddene siden han var 4 år
![]() |
#15 |
maler
|
![]() Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?Minner forresten om at dager for kronisk syke barn må FORHÅNDSGODKJENNES. Det betyr at det er for sent å søke når man har brukt for mange.
![]() |
#16 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?Vi har 10 hver, men siden gubben kun jobber ettermiddag så kan jeg være på jobb frem til 11, så drar jeg hjem. Så jeg har 20 halvdager kan man si.
![]() |
#17 |
intro
|
![]() Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?Det pleier å holde veldig lenge med 10 hver, men i år tror jeg vi nesten kommer til å bruke opp hele kvota. Heldigvis er det bare én gang de får vannkopper.
![]() |
![]() |
#18 |
Flax
Hvor: Bergen
![]() Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?25 dager hver. 3 barn under 12 år, en med esktra kvote på 10 dager.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?Jeg har 40 for mitt ene barn Sist redigert av m^2 : 22-10-11 kl 11:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?
Men dere har vel 30 dager tilsammen eller? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|