Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor mange sykt barn-dager har dere per år?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-11, 10:23   #1
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Hvor mange sykt barn-dager har dere per år?

Avsport fra: Arbeidsgivere, legeerklæring og syktbarndager, oppkast og barnesykdommer

Hvor mange syk-barn dager har du per år?

Til tross for fem barn under 12 år har jeg bare 15 dager i året. Personlig synes jeg det burde være et visst antall dager per barn, men når det er sagt så har jeg aldri vært nødt til å ta ut alle dagene.

Gammel 22-10-11, 10:26   #2
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange syk-barn dager har dere per år?

I år er det vel 3 dager. ÅRet er ikke slutt så det kan bli fler. Har 3 bern men de begynner å bli store så da er de mindre syke.

Gammel 22-10-11, 10:26   #3
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

3 barn og 15 dager hver. Vi har klart oss fint hittil. Aldri vært i nærheten av og bruke dem opp.

Gammel 22-10-11, 10:26   #4
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har 25 dager hver. 2 stk under 12 år og 1 stk som har 10 ekstra dager.

Gammel 22-10-11, 10:36   #5
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har 10 dager, mannen har 10 dager, i tillegg har vi 20 dager som vi kan benytte etter egen vurdering (etter lang og omstendig prosess hos NAV) pga kronisk sykdom. Et barn, 15 1/2 år.
Enkelte år har vi knapt måttet være borte, andre år har disse 40 dagene vært for lite.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 10:39   #6
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har vel 20 tror jeg, aleneforsørger.
Hittil på kalenderåret har jeg bare brukt 2 stk tror jeg.

Gammel 22-10-11, 10:39   #7
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Vi har ti dager hver, og stående beskjed fra barnelegen om at det bare er å si fra om vi behøver attest på kronisk sykdom med forhøyet sykdomsrisk som gir oss tyve dager hver. Foreløbig fungerer det greit uten pga konas turnus.

Jeg er skeptisk til at dagene bør følge hvert barn. Da ville en aleneforelder med ditt antall barn ha muligheten til å være borte 100 arbeidsdager i året. Jeg ser for meg at det fort kunne gjøre det rimelig vanskelig å bli ansatt noe sted.

Gammel 22-10-11, 10:42   #8
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Vi har femten dager hver. Det går helt fint, vi har stort sett friske barn og uansett fleksible jobber.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 10:43   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det vet jeg egentlig ikke, men jeg har trodd at vi har 10 dager hver (2 små barn).

Gammel 22-10-11, 10:46   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har to barn og dermed 10 dager hver. Jeg har bare tatt ut 4 dager i år, så sånn sett er det jo nok for oss.

- i 2009 hadde vi 2x vannkopper og en uke svineinfluensa - da brukte vi begge opp alle dagene våre.

Gammel 22-10-11, 10:47   #11
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

3 unger, 15 dager hver.

Gammel 22-10-11, 10:47   #12
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Vi har 20 dager hver. Har 2 barn under 12 (eller den ene fylte 12 i år), og den minste har ekstradager pga kronisk sykdom.

Hittil i år har vi brukt 4 dager tilsammen tror jeg, hvorav 2 av dem er etter sommeren (når minsten ble syk).

Gammel 22-10-11, 10:47   #13
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det vet jeg egentlig ikke, men jeg har trodd at vi har 10 dager hver (2 små barn).

Det er det dere har ja.

Jeg har 2 barn og 20 dager, er alene med dem. Har til nå ikke brukt dem opp, men når lillebror begynte i barnehage fikk jeg litt panikk for da hadde jeg brukt 6 dager før april, og da hadde pappaen vært endel dager hjemme også.

Gammel 22-10-11, 10:47   #14
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Har ,40 på turbo,men gjelder det for begge? Har aldri brukt mere en 8 kanskje siste årene.hadde blitt mere når de hadde vsnnkopp etter påsken.men var sykemeld. Har mere på turbo pga astma.men han har ikke hatt store utbruddene siden han var 4 år

Gammel 22-10-11, 10:48   #15
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Minner forresten om at dager for kronisk syke barn må FORHÅNDSGODKJENNES. Det betyr at det er for sent å søke når man har brukt for mange.

Gammel 22-10-11, 10:49   #16
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Vi har 10 hver, men siden gubben kun jobber ettermiddag så kan jeg være på jobb frem til 11, så drar jeg hjem. Så jeg har 20 halvdager kan man si.

Gammel 22-10-11, 10:50   #17
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det pleier å holde veldig lenge med 10 hver, men i år tror jeg vi nesten kommer til å bruke opp hele kvota. Heldigvis er det bare én gang de får vannkopper.

Gammel 22-10-11, 10:55   #18
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

25 dager hver. 3 barn under 12 år, en med esktra kvote på 10 dager.

Gammel 22-10-11, 10:56   #19
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har 40 for mitt ene barn

20 vanlige sykt-barn-dager, samt 20 dager ekstra pga kronisk sykdom.
Jeg har aldri brukt alle dagene, mest av alt fordi da det sto på som verst og vi var innlagt både titt og ofte fikk jeg pleiepenger.
Men de er gode å ha når det gjelder oppfølgingsmøter og slikt ifm utredning osv.

Vi var dyre nok i drift for samfunnet hvertfall, på den tida, pleiepenger til meg og drosje til 8-900 kroner hver vei t/r sykehuset 2-3 dager i uka.... i 9mnd . Ja, i tillegg til det selve det vi gjorde på sykehuset kostet da.

Sist redigert av m^2 : 22-10-11 kl 11:02.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 10:59   #20
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Til tross for fem barn under 12 år har jeg bare 15 dager i året. Personlig synes jeg det burde være et visst antall dager per barn, men når det er sagt så har jeg aldri vært nødt til å ta ut alle dagene.

Men dere har vel 30 dager tilsammen eller?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:11.