Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Lys farge som ikke er gul

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-11, 09:43   #1
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lys farge som ikke er gul

Jeg håper å få malt stua ila vinteren...

I dag er det en beige farge, mørkere enn kaffe latte, men jeg vet ikke koden. Det er vel snart 10 år siden det ble malt vil jeg tro, så de er matte og slitte, en del spikermerker og andre "flekker", så det ser ikke slik ut jeg vil ha det.

Dagens farge har litt for mye gul i seg, jeg vil ha en farge som er klarere, men ikke helt hvit. Jeg har to sjenker som er i egghvit, så det må helst være litt kontast. Ikke helt grått, men mer mot brunt enn gult. :vanskelig: På kjøkken, entrèen, gang og et soverom har jeg Skandinavisk Lys, fin farge, men for gul til at den vil passe på stua. Jeg har brukt mange ulike lyse farger tidligere, men kan ikke tenke ut noen som vil passe nå..

Jeg har god mulighet til å prøve ulike farger, ettersom pappa har eget malefirma

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:57.