Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Større postkasse

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-11, 07:45   #1
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Større postkasse

Jeg må ha meg en større postkasse. Orker ikke å dra på posten å hente pakker.

Vil gjerne ha tips om fine store postkasser, helst ikke så mye dyrere enn 500.

De det står mellom foreløpig er posten sin og Bruka sin.
Mål på Bruka sin er 28,5x17x37 cm, posten sin er 40 x 27,5 x 16,5. Det er jo ofte på dybden det mangler plass, så jeg innbiller meg kanskje at Bruka sin kan være like grei som posten sin. (ok da, jeg synes Bruka sin er finest og finner på unnskyldninger for meg selv.)
Bruka blir det forresten kun om de har den i hvit på Ting i Trondheim, og det er jo slettes ikke sikkert.

Hjelp meg å bestemme meg.

Hvit.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 08:19   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Større postkasse

Vi har posten sin, og jeg henter langt færre pakker på postkontoret etter at vi fikk den, hvertfall.

Jeg er enig i at Bruka sin er finere, men vi ser uansett ikke postkassestativet fra huset vårt.

Gammel 31-10-11, 08:20   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har den grå fra Bruka og synes den er fin. Men den er ikke hundre prosent vanntett så hvis den ikke er under tak ville jeg kjøpt en annen. :ikke under tak:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 08:33   #4
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Me har posten sin, og er fornøyd med den. Det var eit hastekjøp (plutseleg uten postkasse), og eg skulle verkeleg ønska at dei ansatt hadde opplyst meg om at den kom i fleire fargar. Men egentleg er alle postkassane på stativet lika styggrønne.

Gammel 31-10-11, 10:09   #5
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg aner ikke hva den øverste der koster, men om det er den du vil ha og du kan leve med prisen, så er det vel bare å kjøpe den? Jeg synes ikke den er fin, jeg liker den nederste best, men det er jo totalt irrelevant, så lenge det er den du helst vil ha selv.

Jeg kan i alle fall anbefale større postkasse. Vi kjøpte Posten sin da vi flyttet i fjor, og får mange flere pakker hjem nå enn tidligere.

Gammel 31-10-11, 10:12   #6
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Vi har den grå fra Bruka og synes den er fin. Men den er ikke hundre prosent vanntett så hvis den ikke er under tak ville jeg kjøpt en annen. :ikke under tak:

Dette avgjør det nok. Fornuften seirer.

Vi har forresten ikke postkassestativ, så den skal stå og skinne for seg selv.

Gammel 31-10-11, 10:32   #7
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Vi har forresten vår på stativ med postkassene til alle i veien. Det er et lite tak over, men det tror jeg ikke har så mye å si, vår henger nederst og er ganske utsatt for vind og vær. Vi har aldri hatt våt post.

Gammel 31-10-11, 10:53   #8
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Vi har posten sin største. Den er stor, solid og låsbar hvis det skulle være nødvendig. Har hatt den i 4 år, ingen rustflekker eller andre stygge merker.

Gammel 03-11-11, 09:47   #9
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Standard

Takk for svar alle sammen.
Nå er posten sin på plass og i hvit så var den da ganske så fin.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:07.