|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Større postkasseJeg må ha meg en større postkasse. Orker ikke å dra på posten å hente pakker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Større postkasseVi har posten sin, og jeg henter langt færre pakker på postkontoret etter at vi fikk den, hvertfall.
![]() |
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Større postkasseVi har den grå fra Bruka og synes den er fin. Men den er ikke hundre prosent vanntett så hvis den ikke er under tak ville jeg kjøpt en annen. :ikke under tak:
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Større postkasseMe har posten sin, og er fornøyd med den. Det var eit hastekjøp (plutseleg uten postkasse), og eg skulle verkeleg ønska at dei ansatt hadde opplyst meg om at den kom i fleire fargar. Men egentleg er alle postkassane på stativet lika styggrønne.
![]() |
#5 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Større postkasseJeg aner ikke hva den øverste der koster, men om det er den du vil ha og du kan leve med prisen, så er det vel bare å kjøpe den? Jeg synes ikke den er fin, jeg liker den nederste best, men det er jo totalt irrelevant, så lenge det er den du helst vil ha selv.
![]() |
![]() |
#6 |
Lager seg en tittel.
![]() Sv: Større postkasse
Dette avgjør det nok. Fornuften seirer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Større postkasseVi har forresten vår på stativ med postkassene til alle i veien. Det er et lite tak over, men det tror jeg ikke har så mye å si, vår henger nederst og er ganske utsatt for vind og vær. Vi har aldri hatt våt post.
![]() |
![]() |
#8 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Større postkasseVi har posten sin største. Den er stor, solid og låsbar hvis det skulle være nødvendig. Har hatt den i 4 år, ingen rustflekker eller andre stygge merker.
![]() |
![]() |
#9 |
Lager seg en tittel.
![]() Sv: Større postkasseTakk for svar alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|