![]() |
#1 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() VaskemaskinHusker da jeg bodde hjemme hos mine foreldre så ringte man etter service på bla vaskemaskiner.....gjør man det nå om dagene og, eller kjøper man ny. Vår vaskemaskin sviktet i kveld, og nå er jeg litt usikker på om jeg skal ringe på service eller om vi rett og slett må ut å kjøpe ny i morgen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VaskemaskinSåpass gammel og såpass mye brukt, så hadde jeg nok bannet høyt og kjøpt ny. Service på maskiner koster gjerne mer enn det smaker.
![]() |
#4 |
Flink jente
![]() Sv: VaskemaskinJeg har bannet fra meg nå |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() Sv: VaskemaskinVi ringte etter service på vår i går og de skulle ha 700,- for å komme og se på den. Hvis det var pumpa som var gåen, noe de trodde så koster delen 500. Så kommer arbeid i tillegg. Vi gjorde overslag og fant ut at det ville komme på rundt 2000. Vår maskin er like gammel som deres. Vi kjøper ny.
![]() |
#6 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VaskemaskinJeg har ringt service både med og uten hell. Om man kan beskrive symptomene godt har de ofte peil å hva som kan være feil, og da kan de gjerne si noe om hvorvidt det blir dyrt å reparere. Derfor er det i alle fall lurt å ringe før man bestemmer seg for å skrape maskinen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: VaskemaskinHar du renset lofilteret til vaskemaskinen? Jeg har liten peiling på vaskemaskiner, men å rense lofilteret er en ting man bør gjøre før man kjøper seg ny maskin.
![]() |
#8 |
Flink jente
![]() Sv: VaskemaskinJeg renset filteret ja. Vi kjøpte ny....den hørtes fryktelig syk ut den andre, så vi bestemte oss for å bytte den ut. Rimelig ble det ikke, men akk så nødvendig |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|