|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Julekalendergave til gutterJeg er visst mest dreven som jentemamma. Kalendergaver til Snuppa er lett som en plett; hårspenner, strømpebukser, leppepomader, fargestifter.
![]() |
![]() |
#4 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Julekalendergave til gutterStrømpebusker, leppepomader og farger kan man gi til begge kjønn. Truser, pepperkakeformer, dele opp en legopakke eller puslespill, småbiler, farger til å bruke i badekar, badeskum, shampoo/dusjsåpe med barnemotiver, plaster med kule mønster, godteri på lørdagene.
![]() |
#5 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julekalendergave til gutterSå langt har jeg samlet opp til min 4-åring:
![]() |
#7 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Julekalendergave til gutterJeg lager kalender til mine selv, de får noen dager gave sammen og andre dager hver sin. Pjokken får sprettball, jojo, bøker, ei maske fra HM, magnetklistermerker, snurrebass og en del annen dilldall som er kjøpt på Søstrene Grene.
![]() |
#9 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Julekalendergave til gutterHva med verktøykasse om han ikke har det.
![]() |
#10 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Julekalendergave til gutterStort legosett delt i mange små deler - i riktig rekkefølge i kalenderen.
![]() |
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Julekalendergave til gutterMannen min løste hele problemet i går. Han kjøpte en Star Wars-legokalender. Egentlig ønsket de seg gavekalender i år, men jeg tror egentlig at knerten blir happy med star wars-lego. Så får han heller få en del småpakker (sokkene jeg har kjøpt) i kalenderen sammen med søsteren.
![]() |
![]() |
|
|