|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aquademiker
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
![]() Spesielle datoer - husker du?Jeg lar meg fascinere av alt "oppstyret" rundt 11/11-11.
![]() |
#2 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spesielle datoer - husker du?Nix. Husker ikke bryllupsdato sikkert uten å sjekke i ringen, og her om dagen hadde jeg glemt hvilken dag Lille var født på.
![]() |
#3 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Spesielle datoer - husker du?Jeg har virkelig ingen peiling. Visste ikke at det var 11.11.11 før jeg så det her inne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spesielle datoer - husker du?Jeg husker veldig godt 05.05.05, da var jeg på termindato med Poden og forsøkte en haug med kjerringråd for å lokke han ut på den datoen. Det hjalp ikke stort, han kom i stedet 11 minutter inn i den 11. dagen i den 5. måneden i år '05. Og i går, 11.11.11 "fylte" han 6,5 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Spesielle datoer - husker du?Jeg husker at venninna mi gifta seg 08.08.08. Jeg syns det var et teit år å gifte seg på siden jeg hadde et barn jeg ammet hele tiden. :knegg (2 av venninnene min giftet seg det året)
![]() |
#9 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Spesielle datoer - husker du?husker 08.08.08 for da lå jeg på KK og var nylig operert i livmoren etter innfeksjon.. idyllisk. hehe..
![]() |
#10 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Spesielle datoer - husker du?husker faktisk 03.03.03... dagen før min bursdag og jeg husker jeg var gravid og satt og egret meg over at jeg ikke hadde bursdag på en sånn kul dato og at jeg aldri vil ha bursdag på en sånn dato. hehe.
![]() |
#11 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spesielle datoer - husker du?Nei. Synes slike datoer er fin på forhånd og tenker litt på det akkurat den dagen, men så går den inn i mengden med andre datoer. Husker 02.02.02, for det var akkurat rundt da jeg hadde termin og det hadde jo vært en fin fødselsdato. Men i ettertid husker jeg ikke den dagen spesielt, men jeg var nok på barsel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Spesielle datoer - husker du?Jeg husker 07.07.07, eller iallefall at vi snakket om det på forhånd, for det var overtidsdatoen min med Storebror.
![]() |
![]() |
#16 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Spesielle datoer - husker du?Husker ikke hva jeg gjorde på sånne datoer, nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Spesielle datoer - husker du?8.8.08 håpet jeg vel litt på å føde, jeg hadde termin 13.8.08 med min sønn (som er født 19.8) Men ellers aner jeg ikke hva jeg gjorde de dagene nei, like lite som gårsdagen var minneverdig.
![]() |
#18 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Spesielle datoer - husker du?10.10.10 ble minsten døpt, ellers husker jeg ingen.
![]() |
#19 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Spesielle datoer - husker du?
Den dagen husker jeg også. Jeg lå på sykehuset med brukket arm og romkameraten fylte åtte år. Jeg ble åtte en måned senere.
![]() |
#20 |
One of These Days
|
![]() Sv: Spesielle datoer - husker du?Husker ikke hva jeg gjorde på noen av de datoene, bortsett fra i går. Da var jeg i klasserommet og passet på elever som hadde en prøve. Tror de andre dagene bare gled inn i en av mengden dager. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|