Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Wii Motion Plus?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-11, 00:29   #1
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Wii Motion Plus?

Jeg har tenkt til å kjøpe The Legend of Zelda - Skyward Sword i julegave til min datter. Jeg leste en spillanmeldelse, og på slutten står det: "Det er verdt å nemne at spelet krev Wii Motion Plus..."

Javel? Hva er det da?

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 00:32   #2
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Wii Motion Plus?

Ja altså, jeg har jo googla litt da, men jeg er egentlig like grønn. Men hvis jeg kjøper en limited edition, som denne (*peker på link*), vil det si at den Wii Remote Plus i gullfarge greia er det samme som Wii Motion Plus? Ja? Eller?

http://cdon.no/spill/legend_of_zelda...ition-15261122

Gammel 17-11-11, 00:55   #3
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Standard

Sv: Wii Motion Plus?

Etter litt mer gugling fant jeg frem til at en sånn limited editon har det som trengs ja. Men den er da sannelig hundre kr billigere på komplett.no.

Se det ja. Da klarte jeg å finne ut av saker og ting helt på egen hånd. Ja, eller jeg og google da.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:43.