|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ad astra
|
![]() Du kunne da for faen tatt abort!
![]() |
#2 |
Ad astra
|
![]() Sv: Du kunne da for faen tatt abort!Nyheten er vel kanskje ikke noe godt utgangspunkt for diskusjon - Jeg er egentlig bare sjokkert over at det er mulig å få seg til å si slike ting, selv om man gjør det fra stjålet FB-konto - mot en baby!!
![]() |
#3 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Du kunne da for faen tatt abort!Troll som er ute etter å provosere. Veldig synd for foreldrene, ikke representativt for hvordan verden er.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du kunne da for faen tatt abort!Akkurat i dette tilfellet tenker eg at den som skreiv dette ikkje nødvendigvis treng å ha så ekstreme holdningar. Kanskje han/ho skreiv det for å sverte ho som opprinnelig eigde facebook-profilen. Kanskje ein forsmådd eks?
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du kunne da for faen tatt abort!Er det mulig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Leser
|
![]() Sv: Du kunne da for faen tatt abort!
Selve handlingen (det å kalle en baby for mongo og skrive at han burde ha vært abortert) er jeg enig i ikke er noen godt utgangspunkt for en diskusjon. Det er jeg helt enig med deg i.
![]() |
|
|