|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
maler
|
![]() [kjøkkenmontering]Trenger man rørlegger for å koble fra vannet?Eller er det noe man kan gjøre selv? Altså å koble batteri og oppvaskmaskin fra og lukke slik at man får tatt ned underskap.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [kjøkkenmontering]Trenger man rørlegger for å koble fra vannet?Det kan du gjøre selv vil jeg tro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [kjøkkenmontering]Trenger man rørlegger for å koble fra vannet?Har en pragmatisk holdning til det - har rørleggern gjort det, er det hans skyld hvis noe skjer |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: [kjøkkenmontering]Trenger man rørlegger for å koble fra vannet?Dersom du skal ta av blandebatteriet må rørene plugges ellers må du stenge vannet til du få satt på noe nytt.
![]() |
#6 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: [kjøkkenmontering]Trenger man rørlegger for å koble fra vannet?Vi har akkurat gjort for noen uker siden. Du stenger av vannet, så demonerer du det du skal. Rørene tettes med stopp-plugge/skrue. Kjøpes på byggvarehus etc. Så kan vannet slås på igjen.
![]() |
#7 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: [kjøkkenmontering]Trenger man rørlegger for å koble fra vannet?Etter div trøbbel og kjipe konsekvenser av vann på steder der det ikke skal være vann har jeg kommet frem til at jeg liker veldig godt å overlate både jobben og ansvaret til fagfolk.
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: [kjøkkenmontering]Trenger man rørlegger for å koble fra vannet?Faren min gjorde dette da vi pusset opp, og rørleggeren som kom etter sa at det var riktig gjort, så da var det vel ok. Men ellers hadde vi rørlegger til å gjøre alle koble-sammen-igjen-tingene.
![]() |
#9 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: [kjøkkenmontering]Trenger man rørlegger for å koble fra vannet?Mannen min hadde glatt gjort dette selv. Han er handy men ingen fagmann.
![]() |
#10 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: [kjøkkenmontering]Trenger man rørlegger for å koble fra vannet?Rørlegger. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|