Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vaskerom, klessjakt og sokkelskuff under maskinene

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-11, 10:46   #1
Wesley
Nybegynner

Medlem siden: Nov 2011
Wesley har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vaskerom, klessjakt og sokkelskuff under maskinene

Hei.
Er ny her, så med fare for å stille spørsmål som allerede er besvart ander steder i forumet tar jeg sjansen:
Har noen tips eller erfaring angående løsning på skittentøyssjakt fra bad (oppe) til vaskerom(nede)

Kona ønsker seg vask/tørkemaskiner høyt plassert, på sokkelskuffer el.l.
Vet noen om rimelige og gode løsninger/leverandører på slike?

Rommet er på 6 m2......

Tips/råd/erfaringer mottas med STOR takk

Wesley er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 11:03   #2
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vaskerom, klessjakt og sokkelskuff under maskinene

Jeg har vaskemaskinen på et stativ kjøpt på Elkjøp for 5-600 kr (tror jeg). Det er en kurvskuff under stativet. Funker flott.

Gammel 22-11-11, 11:47   #3
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaskerom, klessjakt og sokkelskuff under maskinene

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg har vaskemaskinen på et stativ kjøpt på Elkjøp for 5-600 kr (tror jeg). Det er en kurvskuff under stativet. Funker flott.

Jeg har det samme tror jeg. Også har jeg tørketrommelen oppå der igjen. Mellom vaskemaskinen og tørketrommelen har jeg en annen dings som også er kjøpt på Elkjøp, det er en slags metallplate man kan dytte på så det spretter ut en liten benk. Praktisk for å sette vaskebøtta på når man tar ut av trommelen.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:36.