Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Bruce på Koengen!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-11, 10:29   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Bruce på Koengen!

Og vi har fått tak i billetter! Det blir Bergenstur i juli!!!

Gammel 30-11-11, 10:32   #2
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bruce på Koengen!!!

Og jeg har akkurat kjøpt julegave til pappa, i samråd med mamma som betaler sin egen billett. Gjett om han blir glad!

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 10:34   #3
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Kva pokker må til for å komme gjennom??!?!? Eg har prøvd sidan ni i dag. Blitt kasta ut av køen TRE gonger med beskjed om at køen er full. Telefondama seier berre det er stor trafikk, så opptattsignal og brudd.

Gammel 30-11-11, 10:41   #4
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Kva pokker må til for å komme gjennom??!?!? Eg har prøvd sidan ni i dag. Blitt kasta ut av køen TRE gonger med beskjed om at køen er full. Telefondama seier berre det er stor trafikk, så opptattsignal og brudd.

Flaks regner jeg med?

Gammel 30-11-11, 10:43   #5
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Vi var på to pcer her hjemme, og kom gjennom på begge, men det var på den 24., 23. var utsolgt. Bergensis, eg prøvde ikkje telefon, berre pc.

Gammel 30-11-11, 10:50   #6
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har nettopp sittet godt over en time i kø på billettservice sine nettsider, for å få tak i 2 av billettene til ValleHovin. De er til mannen i heimen, bare fordi han er fantastisk. Kom da igjennom til slutt, men hjelpes så lang tid det tok.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 10:51   #7
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Standard

Å, ja, me sat i over ein time me og. Det tar lang tid.

Gammel 30-11-11, 10:55   #8
*TB*
Superduperaktiv

*TB* sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
*TB* er populær*TB* er populær*TB* er populær
Standard

Satt over en time her også. Fikk tak i 6 billetter til Valle Hovin.

Gammel 30-11-11, 12:28   #9
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Eg sat i to og ein halv time. Vart plassert i kø på nettsidene. Sat i kø i halv time, så kasta ut pga at det var for stor pågang, vennligst prøv igjen. Ny kø, ny halvtime, same greia. Fire gonger gjentok det seg. Og telefonen kom eg berre fram til ei dame som sa det var stor pågang, så vart det brutt.

Gammel 30-11-11, 12:32   #10
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Skal på Valle Hovin, og jeg kjøpte billettene i forsalget i går. Gleder meg! Har prøvd hver gang Bruce har vært i Norge, men ikke klart å få tak i billetter før nå.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 13:30   #11
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hørte halvveis på radio nå, og da sa de at det ble satt opp en ekstrakonsert. Jeg fikk dog ikke med meg når/hvor.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 14:03   #12
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kom gjennom med en gang, på 23/7 i Bergen.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 14:07   #13
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg hørte halvveis på radio nå, og da sa de at det ble satt opp en ekstrakonsert. Jeg fikk dog ikke med meg når/hvor.

Jeg synes det ser ut av det jeg leser, som at konserten på Koengen 24/7 er ekstrakonserten. Et det snakk om enda en ekstrakonsert?

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 14:12   #14
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Jeg synes det ser ut av det jeg leser, som at konserten på Koengen 24/7 er ekstrakonserten. Et det snakk om enda en ekstrakonsert?

Det er den som er ekstrakonserten, ja. Han har jo en den 23 også.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 15:45   #15
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Standard

Ja, det var ekstrakonserten på Koengen me fikk billetter til. Me berre såg at det var sett opp i det det stod at 23. var utselt.

Gammel 30-11-11, 16:25   #16
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gubben begynt å ringe rundt 12 og fikk tak i 8 billetter. Tror han har gullhår i ræven.

Gammel 30-11-11, 18:07   #17
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruce på Koengen!

Jeg har også 2 billetter til 24. i Bergen! Allierte meg med en kollega; førstemann inn kjøpte 6 billetter. Hun fikk på 24., med en gang. Veldig glad! Nå må bare ferien legges opp rundt denne konserten...

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 18:23   #18
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Standard

Ja, det må vår ferie og! Men eg har ikkje noko mot ein velstandstur i juli :blid:

Gammel 30-11-11, 19:40   #19
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Standard

Noen som vet om man får parkert en campingbil i rimelig avstand til Koengen, eller om man bør belage seg på hotell? Og i såfall, hvilket hotell?

Gammel 30-11-11, 19:54   #20
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Standard

Er det ikke campingbilplass litt lenger ute nærmere Sandviken? Helt ned mot sjøen? Det var i hvert fall det før. Billig er Thon hotell Bryggen, klassisk er Terminus, bra for damer er det der....First hotell Marina?...husker ikke hva det heter, men alle er i gangavstand fra Koengen. Bergen, altså!!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:00.