Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Morsom serie på dvd?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-11, 18:36   #1
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Morsom serie på dvd?

Jeg og mannen har nylig funnit ut at vi liker se serier på dvd. Da kan vi velge selv når vi vil se og hvor mange episoder.
Solsiden har vi sett etter tips her inne og den var morsom så tårene sprutet. Mad Men har vi prøvd en halv sesong og den fanget oss ikke.

Så hva finnes det av serier som man ler av?

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 18:44   #2
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Morsom serie på dvd?

Big Bang Theory. Jeg ler så jeg ramler av sofaen.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 18:47   #3
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Klovn, den er veldig morsom. Men jeg sliter litt med å følge med da det er dansk uten teksting. Sjekk om det finnes med tekst.

Dag, den er også veldig morsom.

Ellers så vil jeg slå et slag for Dexter og Sopranos, selv om de strengt tatt ikke er morsomme

Gammel 24-10-11, 18:48   #4
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

How I met your mother.

Gammel 24-10-11, 18:49   #5
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

How I met your mother.

Det var den jeg også skulle foreslå. Its legendary!

Gammel 24-10-11, 19:37   #6
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Modern family. Og hvis du liker pute-foran-øynene humor, The Inbetweeners.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 20:31   #7
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Little Britain.

Gammel 24-10-11, 20:37   #8
Jordbæret
nuftig

Jordbæret sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Oslo
Jordbæret har et hav av muligheter foran seg
Standard

Coupling.

Gammel 24-10-11, 21:08   #9
Christa

Christa sin avatar

Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Takker, nå må jeg inn på cdon.com å sjekke.
Kom gjerne med flere forslag, her skal vi se serier i høst og vinter

Gammel 24-10-11, 21:11   #10
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Enig i How I Met Your Mother. Ellers ser jeg ikke så mye morsomme serier, jeg er mer på sykehus/krim/drama.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 18:11   #11
kharadra
Aktiv

Medlem siden: Oct 2007
kharadra er litt kul
Standard

....

Sist redigert av kharadra : 18-03-12 kl 22:06.
kharadra er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 10:17   #12
Christa

Christa sin avatar

Standard

Da er How I Met Your Mother og Klovn bestillt til meg og mannen.
Og jeg bestillte Modern family til meg selv, som jeg skal kose meg med når mannen er på jobbreise i høst

Kom gjerne med enda fler forslag!

Gammel 26-10-11, 10:47   #13
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Kom på en annen morsom nå:

'Extras' tror jeg det heter. Samme fyren som spilte i 'the Office'. Tror det var bare en eller to sesonger der, men det var morsomt.

Gammel 26-10-11, 10:51   #14
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Solsidan. Priceless!

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 10:52   #15
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Både jeg, mannen og eldstejenta ler omtrent så vi griner av "Chuck", vi er på sesong 2 nå, og den er noe av det artigste jeg har sett på veldig lenge!

Gammel 03-12-11, 23:44   #16
Christa

Christa sin avatar

Standard

I går begynte vi å se Modern family, sesong 1, og nå klarer jeg ikke å stoppe. Blir jo glad i de forskjellige larakterene, Cam er helt fantastisk! Og Gloria!

Gammel 04-12-11, 00:07   #17
marilyn
Nybegynner

marilyn sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Hvor: Oslo
marilyn har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ja, Modern Family er herlig!

Må også slå et slag for gode, gamle "Scrubs", om du ikke har sett det. Og om du ikke har sett det enda - Community anbefaler på det varmeste!

Andre serier: Arrested Development, Eastbound and Down, Flight of the Conchords

marilyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 00:17   #18
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Cold Feet anbefales.
Og Flight of the Conchords, ja.

Har sett nokre episodar av Solsidan, og tenkt meg å sett heile serien.

Gammel 04-12-11, 10:17   #19
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Molo, her.

Solsidan. Priceless!

Har du lest hovedinnlegget?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:43.