|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kan man ha med strikketøy på flyet?Jeg skal ut og fly i morgen, og skulle gjerne hatt med meg tidsfordriv. Men er strikkepinner fremdeles fy-fy på fly?
![]() |
#2 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Kan man ha med strikketøy på flyet?Jeg hadde med strikketøy (Symphonie Wood-pinner, ikke metall) på fly tur-retur USA, uten problemer. Dog skal det sies at jeg svarte pent nei på spørsmål om jeg hadde spisse gjenstander i håndbagasjen.
![]() |
#3 |
"De"
|
![]() Sv: Kan man ha med strikketøy på flyet?Det går fint. Jeg har fløyet mye de siste årene og har fått problemer EN gang.. Det var ikke i sikkerhetskontrollen men av en idiot av en purser.
![]() |
#4 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man ha med strikketøy på flyet?Hold deg unna metallpinner i Paris. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man ha med strikketøy på flyet?Jeg bruker metall pinner, og har reist til Amerika flere ganger uten problemer, og nå sist til Spania. Ingen som har kommentert det. Jeg har med både strømpepinner og rundpinner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man ha med strikketøy på flyet?Jeg sjekket Avinors sider etter en annen diskusjon her, og der sto det at det er lov. Men at Avinor tillater det er jo ikke garanti for at alle andre i verden gjør det, antar jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2011
![]() |
![]() Sv: Kan man ha med strikketøy på flyet?Jeg har fått med trepinner uten problem innad i Norge, men fikk heldigvis putta det i innsjekkingsbaggasje i siste liten da jeg skulle reise hjem fra USA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Kan man ha med strikketøy på flyet?Du må sjekke med det enkelte flyselskap. Har aldri hatt noen problemer - verken med tre eller metallpinner. Det har gått fint både i Europa og til USA. Jeg hadde skrevet ut flyselskapets reglement i tilfelle de skulle gjøre seg vanskelig, men det gjorde de ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
grand multipara
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man ha med strikketøy på flyet?Takk for svar! Jeg glemte strikkinga, så det ble ikke aktuelt likevel denne gangen. Men jeg spurte sikkerhetsfolka på Værnes, han jeg pratet med sa det var lov. Så da vet jeg det til neste gang.
![]() |
|
|