|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
etterpåklokest
|
![]() Anbefal meg en tegneserieAnbefal meg en tegneserie. Sist redigert av Cuyahoga : 26-11-11 kl 15:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Anbefal meg en tegneserieJeg har stått og sett på Fables, faktisk, og tenkt at dette kunne jeg nok like. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en tegneserieHvor bestiller dere sånt? *kanskje det kan være noe for mannen min også*
![]() |
#6 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Anbefal meg en tegneserieFables fenger både mannen og meg, iallfall. Dessuten er den ganske mainstream, så det er gode sjanser for at en tegneserienewbie syns det er ålreit uten å falle helt av.
![]() |
#8 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Anbefal meg en tegneserie
Ja, det er et godt poeng! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Takk, jeg skjønte det etter hvert. Beklager at jeg ikke kunne være til hjelp for deg.
![]() |
#11 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Anbefal meg en tegneserieFables, deinitivt. Og Sandman er jo en evig klassiker. Sandman finnes også som praktutgave. En veldig god spinnoff til Sandman, som kan leses separat er Lucifer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
etterpåklokest
|
Jeg har lest litt Sandman, men ikke fått overbevist han. Skal se på Unwritten. (Det er vanskelig å se for seg at dette ikke kommer til å ende med at jeg bruker en kvart formue på tegneserier på meg selv!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bedreviter
|
Du kan jo komme innom og kikke på våre, hvis du trenger litt ekstra overbevisning. Da følger det med kaffe også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
etterpåklokest
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|