|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg HATER snø!Jeg hater snø så intenst at jeg blir uvel av det. Det er blitt et problem for meg faktisk. For jeg blir i så utrolig dårlig humør av det, og det blir egentlig verre for hvert å som går. Jeg gruer meg til snøen som kommer helt fra skolestart i august. Jeg finner ikke noe glede i den snøen. Jeg hater at ting tar tid med snøen, at jeg må sitte i lange køer fordi folk ikke kan kjøre, at veier ikke er måket. Jeg ser ikke en eneste posistiv ting med snøen, jeg klarer ikke å se at det er pent lenger en gang, for jeg bare irriterer meg over det. Hadde jeg hatt muligheten til det så hadde jeg flyttet til Australia på flekken og aldri sett meg tilbake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Jeg HATER snø!Jeg elsker snø. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Jeg HATER snø!Jeg er ingen snøelsker, men liker at det blir lysere og barna blir mer aktive ute. :ser positivt på det:
![]() |
#4 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Jeg HATER snø!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Jeg HATER snø!Jeg elsker snø!!
![]() |
#6 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Jeg HATER snø!Jeg pleide å hate vinter, og særlig snø. Skikkelig avsky. Ikke noe "hat er slikt et sterkt ord", mer "det er pokker meg ikke sterkt nok!"
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house Sist redigert av Kitty Bastard : 07-12-11 kl 11:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Kan vi bytte hus? Seriøst! Jeg bor i stavanger. Der trenger du ikke være redd for snø. Derimot holder jeg på å bli gal av mildvær og mangel på sol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Erfaren
![]() |
![]() Sv: Jeg HATER snø!Kunne snøen kommet og blitt liggende så hadde det vært greit. Hvis været holdt seg stabilt. Og uten den vinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Sv: Jeg HATER snø!Jeg hater all vintersport og! Jeg vil SYKLE i skogen, ikke ha på noen drittplanker på beina. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
#12 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Jeg HATER snø!Helt greit med snø synes jeg. Mye bedre enn sørpe og skitt. Er det vinter, så er det vinter.
![]() |
#13 |
Textrovert
|
![]() Sv: Jeg HATER snø!Jeg liker snø. MEN jeg liker IKKE det medfølgende gnålet om ski og skigåing. Jeg liker virkelig IKKE å gå på ski, men føler at jeg som småbarnsforelder bør og må ta med poden ut på ski i marka. Og det er virkelig, virkelig ikke moro. Men snøen i seg selv har jeg ikke noe i mot.
![]() |
#14 |
Erfaren
![]() |
Det maset om skiturer og faens oldemor misliker jeg også. Veldig sterkt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
intro
|
![]() Sv: Jeg HATER snø!Akkurat i dag kjenner jeg litt på hatet, jeg også. 25 ekle centimeter i løpet av natta!
![]() |
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Jeg HATER snø!Jeg var der inntil jeg fikk barn selv. Hans voldsomme glede over å base, ake, grave, lage spor og gå på skøyter smitter. Jeg gar på ski med ham kanskje en gang hver vinter, men vi aker desto mer. Man MÅ jo ikke gå på ski. Jeg melder ham på skiskole med AKS så får han seg en tur i uka.
![]() |
#18 |
![]() Sv: Jeg HATER snø!Gutta mine elsker snø, jeg holder meg inne. Jeg har ikke blitt smittet av de for å si det sånn. Jeg nekter å gå på ski eller slalom. Det er godt de har en pappa som kan ta de med på sånne ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Det er dette eg begynne sortere ut egentlig. For det er jo ikkje SNØEN eg ikkje likar nødvendigvis. Meir alt maset om at en må ut i den fine snøen og på med skia har fått meg til å hate den meir og meir.
![]() |
![]() |
|
|