|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() På tide å pynte opp ute i hagen/veranda'n...Nå nærmer det seg vår, og jeg lurer på hvordan deres uterom ser ut. Jeg skal ihvertfall investere i nye puter, tenkte på lyseblå!
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
![]() Sv: På tide å pynte opp ute i hagen/veranda'n...Oi, så flotte bilder!
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: På tide å pynte opp ute i hagen/veranda'n...Jeg vil ha hage!! Hater å bo i blokk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: På tide å pynte opp ute i hagen/veranda'n...Tror jeg venter en mnd eller 2 med å tenke på hva jeg skal gjøre med hagen i år.Må nå først tine frem *ler*
![]() |
#5 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: På tide å pynte opp ute i hagen/veranda'n...
Jeg har "hage" selv om jeg bor i blokk. Min 6 kvadrats veranda har både bjørnebær, bringebær, rips, solbær, tomater, paprika, chilli, urter, salater samt diverse prydplanter. Et år dyrket jeg til og med små gresskar der ute. Samt sitteplass til minst fire. Jeg elsker pottehagen min - og tilbringer masse tid på verandaen i sommerhalvåret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: På tide å pynte opp ute i hagen/veranda'n...Cilen: så koselig dere har det!
![]() |
#7 |
re:designer
![]() Sv: På tide å pynte opp ute i hagen/veranda'n...Angelique: Alt blir fint på bilder da.. hihi
![]() |
#9 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: På tide å pynte opp ute i hagen/veranda'n...Her kommer bilder av vårt "uterom"
![]() |
#10 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: På tide å pynte opp ute i hagen/veranda'n...Vi har bare vinterhage. Der går det ikke an å dyrke noe som helst.
![]() |
#11 |
Borte
|
![]() Sv: På tide å pynte opp ute i hagen/veranda'n...Jeg skal fikse en hel del på hagen vår i år tror jeg. Vi har en nydelig hage med store deler fjell og naturtomt, men vi har hatt så mye annet å drive med på huset at den dessverre ikke kommer til sin rett. Håper å få laget et stort staudebed ved inngangspartiet og fjernet en stygg hekk midt på plenen. Jeg liker egentlig litt rufsete stil i hagen og masse natur fremfor rette kanter og kjøpeblomster. Løvetann i plenen blir ikke fjernet hos meg.
![]() |
|
|