|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
![]() Cocosa, helsekostfett og delfiafettJeg har lurt litt på å prøve cocosafettet på glass til delfiakake, vil det være noe forskjell? Jeg har prøvd å finne ut forskjellen på defiafett og cocosa, men har ikke funnet noe håndfast. Delfiafett smaker i hvert fall ingenting. Jeg prøver å fiffe litt på den originale delfiakakeoppskriften siden jeg synes den er litt vel fettete og noen i familien insisterer på den til jul. Er cocosa verd pengene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: cocosa, helsekost fett og delfiafettJeg har brukt cocosa. Er mye bedre |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Cocosa, helsekostfett og delfiafettBruker du jomfruvarianten eller den andre? Er litt usikker på hva som passer best. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Cocosa, helsekostfett og delfiafettJeg bruker den andre når jeg ikke ønsker kokos smak på maten. Kakene bli gode. Jeg erstattet alt margarin i Toros Brownies med Cocosa, kjempegodt. Litt dyrt, men i dette tilfellet litt vegan vennlig.
![]() |
#5 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Cocosa, helsekostfett og delfiafettJeg kjøper all kokosolje fra usa. Bestiller 2-3 bokser om gangen og da blir det 4-6$ i frakt. Så det blir mye billigere enn å kjøpe cocosa. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|