Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forsikring på fotokamera

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-11, 13:22   #1
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Forsikring på fotokamera

Jeg skal kjøpe speilreflekskamera og fikk spørsmål om forsikring. Forstod det skulle dekke alle typer skader, sand i linse, etc. Vi har jo innboforsikring, men har aldri behøvd å bruke denne, så jeg har liksom ikke helt satt meg inn i hva den dekker av skader på f.eks. kamera (om jeg mister det ned trappa f.eks). Lønner det seg med denne ekstra forsikringen?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 16:29   #2
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forsikring på fotokamera

Kan vel være en ide å sjekke hva som ligger i den forsikringen du har først?

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 16:41   #3
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har en helt standard inboforsikring. Den dekker vel neppe sand i linsa på kameraet.

Gammel 13-12-11, 16:48   #4
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Vår forsikring dekker den slags skader. Jeg fikk ny pc på innboforsikringen etter at en katt veltet et vannglass over den.

Jeg kjøper aldri slike tilleggsforsikringer mer. De er dyre og dårlige, iallefall i forhold til hva det koster å oppgradere innboforsikringen.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 16:50   #5
Nå også i farger

Standard

Jeg har har googlet litt og det ser ut som slike forsikringer stort sett alltid er ulønnsomme, så da droppet jeg det.

Gammel 13-12-11, 17:17   #6
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om det skjer noe med kameraet utenfor huset dekkes det som regel av reiseforsikringen.

Gammel 13-12-11, 18:25   #7
Heddamor

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Om det skjer noe med kameraet utenfor huset dekkes det som regel av reiseforsikringen.

Det var det vi trodde. Vi fikk kameraet ødelagt på sommerferie. Men nei Mannen hadde snakket med en på jobben som heller ikke hadde fått det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:36.